2015年3月4日 星期三

貓地愛玩繩

Charco仔至細就鍾意玩繩






每次買蛋糕返屋企,都會俾綑蛋糕盒條繩佢玩


俾天師仔搶咗


天師仔愛去床褥頂度玩

咬住唔放




或者上床玩




Charco仔想玩Balloon?



非也,佢只係想要條繩



天師仔自己去攞繩玩,條繩纏住咗天師仔條尾




其實係繩類o既物體,都可以玩一餐




Marble都會玩埋一份








18 則留言:

  1. 估唔到天師仔咁熱愛玩繩呢~!!

    回覆刪除
  2. 猫係钟意玩绳,但要注意,怕条绳缠到佢,又怕佢呑落肚

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋唔會吞落肚,啲蛋糕繩好快俾Charco仔咬斷晒

      刪除
  3. 我兩隻仔都愛架,不過我好驚佢地會玩到纒住條頸

    回覆刪除
  4. 我個兩位而家一D興趣都無

    回覆刪除
  5. 佢哋玩時要睇實佢哋, 小心佢哋會為食, 連繩頭都吞落肚, 因為曾經有隻為食貓試過 HEHE

    回覆刪除
  6. CoCo個衰仔好細個試過呑繩落肚,好彩之後有屙番出嚟!自此全部繩都要收起!XDXDXD~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩Coco識疴番出o黎,唔係就大件事,我幾隻仔唔會食,Charco仔會咬斷晒

      刪除
  7. 你張床褥仲係度? 未見過有貓用床褥當抓板, 係仔仔家咁勁XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張已經丟咗,放咗張單人床褥,繼續抓,哈哈

      刪除
  8. 一條繩就玩一餐, 真係易揍
    我果隻好多野都唔吼, 激屎我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨貓唔係鍾意玩毛毛棒的嗎,我嗰啲對毛毛棒都咩興趣

      刪除