2015年3月22日 星期日

MEOW PALOUR

今日阿姐帶我同表妹去貓Cafe,都好近唐人街


呢間貓Cafe連中文報紙都有報導


呢間貓Cafe要網上預約時間,要先俾錢,每個人$4,玩半個鐘頭

一月份時,同阿姐特登行過去裝吓,其實呢度無飲品賣,但可以去佢指定既舖頭賣嘢入去飲


雖然無得入去,係門口見到有隻貓係度八八卦卦望街街



樣子儍儍好可愛

阿姐呢個星期放春假,順便一早預約o黎玩貓

o黎到外面已經見到有貓,有人同貓貓玩緊





門口Counter




有袋同T恤賣


入去之前要除鞋同洗手消毒

呢隻應該係之前見到嗰隻儍貓貓


 行入去見到好多貓



放咗好多貓玩具可以逗貓玩





有隻懶瞓貓




佢唔俾人摸肚腩


阿姐好鍾意呢隻懶瞓貓呢





職員話呢度有16隻貓







呢度好多貓擺設同裝飾




架上有好幾個俾貓瞓覺o既床仔


架上層個貓抓板有隻貓




俾另一隻貓攪醒咗


 
連厠所裡面都有貓貓畫



所有o既傢俱都係俾貓貓休息的









呢隻有啲似我家天師仔,呢度有三隻全黑貓


有個貓洞係通住另一間貓房




呢隻原來係貓房裡面,有職員入開去佢走番出o黎,唯一一隻長毛貓




話咁快就半個鐘頭,其實可以加鐘的,不過表妹約咗時間睇醫生,所以要走囉

臨走見到有貓出o黎門口玩同望街街





每隻貓貓啲毛都係滑嘟嘟的,每隻都咁靚咁可愛,真係玩到唔捨得走





34 則留言:

  1. 阿姐同 d 貓貓一樣.......咁可愛 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 表妹最開心,因為佢屋企唔養得貓,佢又好鍾意貓

      刪除
  2. 睇見咁可愛嘅貓咪,好想同佢地玩呀!

    回覆刪除
  3. 見到咁多貓貓真開心,佢地多數係咪浪浪嚟㗎?
    香港個D多數都係名種貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見其中有一隻貓係剪咗耳仔,應該有啲曾經流浪及被遺棄,外國人反而唔係咁介意係咪名種

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實我好懶同貓玩,佢哋懶瞓,我又可以黐實佢哋

      刪除
  5. 回覆
    1. 係o架,唔怕人,o黎得呢度都係愛貓之人,唔會太打擾佢哋

      刪除
  6. 住在這裡的貓咪真開心,可娛人娛己!

    回覆刪除
  7. 估唔到有間專比人同貓玩既舖頭, 店主好有心!唔知我有無機會去呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都有貓Cafe,坐幾耐都得,唔似呢度限時限刻

      刪除
  8. 嘩巧多貓貓玩啊~唔知有冇狗狗cafe呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢,旺角有間餐廳有幾隻狗狗註塲,返香港會去幫襯吓

      刪除
  9. 真係估唔到 NY 都會有 cat cafe
    如果搞埋領養日 / for animal charity 就仲正

    我都好想開番間, 可惜阿丸&巨貓都會趕客 ^^


    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗放得係度既貓都係比較無咁怕陌生人,呢度兩間大型Pet Shop,裡面都有貓貓供人領養

      刪除
  10. 張6角玻璃枱好正呀!! 如果可以有領養就好~

    回覆刪除
  11. 真係唔錯喎。斷鐘計架?

    回覆刪除
  12. 呢間貓 cafe 真係好乾淨又衛生 , 難怪啲貓隻隻都咁靚呢~!!

    回覆刪除
  13. 咦,有D 咁0既野?!等我帶ET仔去玩下先!

    回覆刪除