2015年3月11日 星期三

好愛呢個盒

呢個盒係仔仔爸攞番o黎o既,放埋個貓抓板落去,幾隻仔都好鬼like

天師仔就最鍾意呢



俾Charco仔霸咗都無炸型



仲一齊share



成日都係咁,舔舔吓又打大交


但Charco仔一見有新嘢,就即刻轉呔



Marble仔都鍾意o架,不過有時俾天師仔見到,天師仔會走埋去趕走Marble仔




放啲貓草落去,好high呢



Marble仔霸唔到時,咪霸住其他貓抓板先囉






23 則留言:

  1. 打吓交可以增進感情呀 XD
    入室年資最少嘅 Mable 仔, 係要樣吓哥哥s架喇, 遲 d 再加貓, 你咪可以做哥哥囉 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我住呢度只可以養一隻貓、或者一隻狗,仲要伸報,我已經超晒額o架喇,所以唔會特別去加貓,或者會有命運o既安排

      刪除
  2. 回覆
    1. 紙盒直頭係貓o既至愛啦,我啱啱放棵貓樹係度,無貓“吼”呀

      刪除
  3. 我次次收完超級市場貨ding都會入左去訓, 都唔明貓地點解咁中意紙箱!haha

    回覆刪除
  4. 個紙盒咁靚梗要據為己有啦。

    回覆刪除
  5. 打交唔駛分開佢哋 ? 怕唔怕咬親大家呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋唔會咬傷對方,最多都係咬甩啲毛,通常佢哋唔打到叫救命,我都尤得佢哋

      刪除
  6. 我少爺都鐘意瞓紙箱, 我成日話佢一定做慣流浪漢 XD

    回覆刪除
  7. Marble仔鬼叫你細咩將就下啦hehe~

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔話Marble仔好大鼻,唔肯佢玩,所以唔妥佢呢

      刪除
  8. 呢D有LOAB紙盒貓地特別中意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以伸手指同毛毛棒入啲窿同佢哋玩,好鍾意

      刪除
  9. CoCo又係咁,一見盒就即刻霸住,驚死人拎走佢咁!

    回覆刪除