2015年2月19日 星期四

我愛摸豬豬

天師仔好愛人摸豬豬、R Pat Pat的

有時特登o黎搵阿娘,要阿娘幫佢R Pat Pat




最過癮係佢最鍾意係厠所梳毛同摸豬豬,佢仲會特登走入房,搵人帶人入厠所


有時佢自己已經“捕”係厠所,等人入去摸佢


 
阿爹o黎過穴位按摩,爽爽呢


係厠所搵到個牙刷仔o黎玩





有時又會走入浴缸度玩伏匿匿



有時連Marble仔都係咁,正儍貓o黎









17 則留言:

  1. 祝仔仔媽羊年萬事勝意!
    會不會是初入門時你困佢地在廁所隔離?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝妳一家貓肥屋潤,人貓都身體健康,心想事成
      無喎,當年佢係阿姐房度做隔離,無困過係厠所喎

      刪除
  2. 祝你羊年得意, 身體健康!
    我家三隻小鬼, 淨係鐘意 head massage

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝新年快樂,我家Charco仔,只愛摸下巴,但摸耐啲都會咬人,真係各貓各性格

      刪除
  3. 祝仔仔妈万事如意,身体健康!
    钟意人摸摸嘅猫先可爱~

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝新年快樂,愛討摸愛黐人o既特別得人錫

      刪除
  4. 好好肉地, 好好摸喎!!
    羊年祝仔仔媽一家事事稱心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝新年快樂,肥嘟嘟又可愛啲又好摸啲

      刪除
  5. 仔仔媽, 祝你新年快樂! 萬事如意! 一團和氣~! 貓肥屋潤!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,最緊要都係人貓都身體健康

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢真係好識嘆,又成日唔郁,我叫佢做大食懶,唔係邊得咁肥獅有隻,哈哈

      刪除
  7. 祝你一家健健康康,開開心心

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話啦,由其係毛小孩,醫藥費又貴,見到佢哋有事又心痛

      刪除