2015年2月22日 星期日

小Charco仔

上個月,阿姐個高中同學,Yuki家姐,佢學校有個從日本o黎美國讀一個學期o既男同學,佢好鍾意貓,Yuki家姐見我家三貓比較乖,又無咁怕人,所以問我哋可唔可以帶日本男o黎我屋企玩貓

我家當然無問題啦,當日三貓都好合作,肯同日本男玩,又俾摸又俾抱,由其係Charco仔,肯俾摸,人哋俾零食時,又俾手手、又俾high five,所以三貓之中,日本男最鍾意Charco仔

日本男同貓地玩Laser Point,但佢唔係好識點同貓玩



阿姐知道日本男過多兩個禮拜就會返日本,所以特登摺咗隻黑貓公仔送俾佢,仲貼咗Charco仔個樣係上面,等日本男永遠都記得我家三貓






阿姐早兩日前返咗黎,兩個表妹都係同阿姐一樣二月份生日,所以我哋預早同佢哋食生日飯,兼團拜,阿姐又可以收埋新年利是

阿姐又黐實貓地




 貓地又搞住阿姐





阿姐買咗頂新帽,又攞o黎整蠱貓地





呢個係我整蠱Charco仔的,wakaka



 阿姐要走了,天師仔霸住阿姐個書包,唔比阿姐走呢



阿姐又要三個禮拜後至返o黎見貓地了





26 則留言:

  1. 三貓原來咁大隻㗎?平時唔覺,但拍埋家姐到好似好大隻咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 係Charco仔身型細啲,天師仔好大隻o架,初初就大、中、細碼,依家Marble仔同天師仔一樣咁大隻

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢條“人魚線”練咗好耐o架喇,哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔算好鍾意,因為阿姐太熱情,有零食派時咪錫囉,哈哈

      刪除
  4. 天師仔同車車一樣一去街就坐實我手袋haha~

    回覆刪除
  5. 三貓可以相處滆洽, 實在太安慰

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我哋母女都係咁衰,鍾意整蠱貓地,哈哈

      刪除
  7. 3貓都會好掛住家姐啫 ^ ^

    回覆刪除
  8. 遲咗嚟,拜個年先 XP
    恭喜發財,祝你一家大少身體健康,事事如意!!
    三貓好乖,肯陪哥哥仔玩,個哥哥仔肯定對Charco仔朝思暮想啫 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝妳新年快樂,心想事成,當日三貓真係好乖,佔唔到佢最鍾意最惡嗰隻Charco仔囉

      刪除
  9. 哈哈! Charco仔條人魚線真搅笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔︰姨姨,我好辛苦至練返o黎

      刪除