2016年7月24日 星期日

靚女阿Flo

我姑仔個前同事兼好朋友阿Pat,佢住係我隔離條村,上次國慶阿姐表姐屋企開party 阿Pat都有去,我哋負責接送佢

阿Pat話比我知佢之前去咗唐人街附近嗰間Shelter 做義工,早排佢帶咗隻貓返屋企照顧,佢叫阿Flo

早排阿Flo 耳仔發炎,所以返咗Shelter,佢話佢會再帶阿Flo 返屋企

其實阿Pat本身鍾意狗,一直都想養狗,但佢單身一個人住,佢覺得養寵物會困身,佢自己都好多嗜好,怕自己比唔到多時間陪啲寵物,佢去做咗義工,可能係緣份啦,佢覺得阿Flo 好乖,佢好鍾意阿Flo,曾經有個女仔想領養阿Flo,阿Pat都覺得個女仔會好好對阿Flo,可惜係個女仔未夠年齡可以領養佢

阿Pat 接咗阿Flo 返屋企,就通知我哋,我哋就去阿Pat 屋企探阿Flo

一入到屋,阿Flo 一啲都唔怕陌生人,好靚女,啲毛又好滑


帶咗個貓抓板同啲零食做手信





當日可能天氣熱,佢無覺好瞓,所以阿Flo 都好似無咩精神,都唔係好想玩咁





過咗幾日,阿Pat 話阿Flo 傷風睇咗醫生要食藥,佢驚佢搞唔掂,所以想我哋幫手餵藥

我哋當然好樂意啦,又可以再去咸阿Flo,阿Flo 又真係好乖



要快啲餵藥佢食,因為啲藥要空肚食,阿Flo 已經好肚餓

本身阿Pat 無咩養貓經驗,所以今次餵藥我哋教佢用毛巾包住阿Flo,等佢唔怕佢會太掙扎

 

之後即刻開罐頭比佢食



阿Pat 話阿Flo 好細食,佢鍾意食乾糧多過食罐頭

今次我又攞咗個貓草包比阿Flo 玩,阿Pat 話阿Flo 好鍾意玩小老鼠,我又送上一包小老鼠比佢玩




之後阿Pat 話佢自己餵藥都ok,阿Flo 只係有少少掙扎,阿Pat 到依家都好心大心細想收歸阿Flo 國有,但佢都有好多顧慮,佢8月又會返香港出席屋企人o既飲宴,咁仔仔爸話咁到時帶佢返屋企幫佢湊,不過都係等阿Pat 自己諗啦

再早前仔仔爸送貨去人哋個倉,見到人哋有兩隻貓仔,佢話佢好想“老笠”佢哋返屋企



早幾日放工經過樓下間西超市,見到佢隻貓走咗出o黎,真係好耐無見佢了



 都仲係咁型仔



30 則留言:

  1. 阿 Flo 食藥都冇乜點掙扎, 好乖呀, 我都好希望阿 Pat 可以領養阿 Flo, 我覺得佢會係一個負責任嘅主人

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好乖,可能係女仔,比較文靜,如果阿Pat 領養佢,我哋咪可以成日見到囉

      刪除
  2. 唔知你家三位仔仔見到靚女會點呢😁

    回覆刪除
  3. 阿Flo好靚女喎,只有頭頂有少少黑色,好得意呀
    原來仔仔爸仲想養多幾隻架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家無人反對,想養幾多隻都得啦,而且有幾個仔,佢恨囡囉

      刪除
  4. Flo 小姐真係又乖又靚女

    回覆刪除
  5. Flo好靚女 ^3^
    仔仔爸好有愛心 ^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚女一名,仔仔爸想湊貓B,貪貓B夠活潑

      刪除
  6. 阿Flo d 毛色好得意,好似齊陰。食藥都好乖!
    你d 手信好呀!岩晒貓奴,好過送d唔等洗既嘢!
    呢隻蝙蝠貓好熟口面,你之前介紹過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢啲毛色又真係幾得意,佢尾尖尖都有灰色o架,其實我都係借花敬佛,見有多就送比佢玩,我第一次介紹呢隻貓蝙蝠貓咋

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢真係好乖,可能係女仔,所以比較文靜

      刪除
  8. Pat嘅顧慮代表佢好認真考慮成件事,尤其一個人住而又會經常出門,考慮清楚都係好事!:)

    回覆刪除
  9. 齊陰女仔好得意,純嘅貓餵藥冇難度

    回覆刪除
  10. 你老公真係好鍾意貓貓喎。

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. Flo好靚女呀, 你落左D咩係板塊度呀??佢咁high嘅, 好好笑呀
      我都係好鐘意貓同狗, 不過一定唔會養, 覺得自己唔會有時間陪佢, 佢會好慘

      刪除
    2. 係啲貓草粉,所以咁high,除咗去旅行,妳會有幾忙呢﹖

      刪除
    3. 我男朋友個屁屁好似生左針咁, 係屋企坐唔定架, 所以都好少係屋企, 以家通常都係去做gym

      刪除
  12. Flo 真係幾靚女 , 希望佢早日康復呢~!!

    回覆刪除