2016年7月31日 星期日

Marble仔養唔熟

星期五晚阿姐返咗o黎,仲有佢男友仔、男友仔個室友,上o黎過夜,因為星期六佢哋想去Bronx Zoo 睇動物

阿姐個男友仔個室友仔入屋見到三貓好興奮,阿姐返咗入房,Marble仔就跟埋入房搵阿姐,之後個室友仔入房摸吓Marble仔,後來室友仔行返出廳,Marble仔就跟埋人哋出去

睇,話咁快Marble仔就黐住人哋,所以阿姐話Marble仔養唔熟,鬼咁易就跟咗人,哈哈



比人摸到冧晒


第二朝佢哋起身,阿姐話天師仔同Marble仔係佢床尾


後來男友人走入o黎房望吓阿姐,之後就行番出去,Marble仔即刻跟埋出去


阿姐起身發現佢係我張床度


嗰日下午,佢哋幾個就去咗Bronx Zoo 睇動物了,啲小動物好得意呀





嗰日我放工返到屋企,見天師仔瞓咗人哋張床



食完蒸雞肉後再去繼續瞓,瞓到好冧呢


當日佢哋食埋晚餐成11 點至返o黎瞓

Marble仔又走去黐住人,先走去嗲阿姐個男友仔



再去黐室友仔


阿姐一早講好,話星期日一齊去食Brunch

今朝得阿姐最遲起身,個儍老豆咁樣捉Marble仔去叫阿姐起身


 出門口前,阿姐同室友仔齊齊請Charco仔同Marble仔食零食



我哋就去咗呢度食Brunch


其實呢間以前我哋o黎食過,就係記得食過咁多間呢間最好食,不過阿姐話轉咗手,無咗以前嗰款Brunch食

因為我哋晏咗出門口,所以當時雖然落緊雨,但都好多人等, 我哋都等咗半個鐘

餐廳對面啲塗鴉好靚


當時已經成點鐘,我哋揀咗餐牌裡面o既Breakfast、Brunch、仲有Lunch

呢個係我o既Lunch


呢幾個係Brunch 同 Breakfast





我覺得都係好好食呢

Brunch 包一杯嘢飲,阿姐叫咗杯Cappuccino 比我


食完嘢,佢哋話想去飲嘢,所以放低佢哋,我同仔仔爸就返屋企

返到屋企見到Marble仔係梳化頂,都好耐無見佢走去嗰度


佢哋就係為咗想飲呢杯嘢


之後佢哋又係唐人街行吓街,就返o黎執嘢走人,因為佢哋約咗人有嘢交收,所以無時間同我食埋晚餐至走

不過唔緊要,阿姐下個星期又會返o黎呢




20 則留言:

  1. 阿姐好乖呢,就算忙都返嚟陪下妳,仲一齊去嘆個靚brunch。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係諗住食唔到晚飯至話去食brunch,唔係男友要o黎睇動物都唔返o黎呢

      刪除
  2. 哈,marble 真係好冤氣喎😁

    回覆刪除
  3. 哈哈............估唔到 Marble 仔係世界仔嚟嘅~!!

    回覆刪除
  4. Marble仔係公關貓, 幫你招呼客人呀!hehe..
    個pancake睇落好正呀!好想試!
    阿姐下星期一個人返?到時你可以獨佔佢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻仔對老番特別熱情,唔知呢個pancake 係咪妳鍾意o既味道
      下個星期阿姐同男友仔做生日,佢哋去睇航空母艦,再去上次可以遊船河隻船餐廳食飯慶祝,好似呢次咁,佢又要照顧朋友仔,真係無時間同個女獨處

      刪除
  5. 回覆
    1. Marble仔係唔太怕陌生人,但佢對老番真係特別熱情呢

      刪除
  6. Marble仔好呀,咁親人一定好多人鐘意!

    回覆刪除
  7. 哇,好得意呀,Marble仔 咁快就同人地熟左,真係人緣好 ^^

    回覆刪除
  8. 可能以前個主人係老番呢。

    回覆刪除
  9. 呢班PR好識做貓呀,氹得班老外好冧!

    回覆刪除