2016年8月9日 星期二

天師仔搵阿娘陪

之前講過Marble仔會搵阿娘,通常都係為咗要食,其實天師仔都會

佢係會一嘢跳上o黎電腦枱,望實我,通常我就會摸吓佢、錫吓佢,問佢究竟想點啦


其實佢有時係想搵我同佢去厠所梳毛啦,又或者係想我出去餵佢食乾糧啦

但有時我又唔肯起身行出房,唔理佢咩,佢就攤係度阻住妳


 
不過有時又唔係嗰喎,我肯起身行出房,佢又唔肯郁



其實呢,佢係想我上床陪吓佢,當我起身攤上張床度,佢就即刻跳上床,要我摸佢、陪佢


有時我只係陪佢一陣,我又坐番係電腦枱前,佢又會重覆第一至三張,直至我就範

但有時佢好乖唔會“巴打” 我,乖乖自己係床度陪我


我當然要唔好掛住睇電腦,會“呵”番個仔啦


其實Charco仔都會架,不過佢唔係要陪阿娘,又或者係想搵阿娘陪,佢只係想我出去比零食佢食,又或者係想食乾糧


 呢隻仔就真係只為咗食至會搵人囉




21 則留言:

  1. 天師仔反晒肚咁可愛,係人見到都就範啦

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 但佢唔會黐實人,所以Marble仔比起佢就嗲啲

      刪除
  3. 回覆
    1. 但佢唔會黐實人,所以Marble仔比起佢就嗲啲

      刪除
  4. 每隻貓咪都各有所需呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 需要人時就搵人,無需要時,人哋摸佢搞佢都唔得,好鬼有性格

      刪除
  5. 所以d人成日都話貓cool, 我覺得佢地都不知幾sweet, 仲好識得同人類溝通tim!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黐人時咪sweet 囉,唔想人理佢哋時咪cool 囉,貓地不嬲都係性格巨星o黎

      刪除
  6. 貓貓最鍾意黐主人啦,佢地會很注意主人舉動架

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋真係有需要時至會黐人,無需要時,人哋摸佢搞佢都唔得,好鬼有性格o架

      刪除
  7. 回覆
    1. 黐人時咪sweet 囉,唔想人理佢哋時咪cool 囉,貓地不嬲都係性格巨星o黎

      刪除
  8. 回覆
    1. 但佢唔會黐實我,但佢真係好鍾意搵我陪佢

      刪除
    2. 哈, 好矛盾呀, 唔會痴住你, 但又會搵你陪

      刪除
  9. 回覆
    1. 如果佢係隻會黐身黐勢o既貓就仲正

      刪除