2016年8月21日 星期日

瞓身之作

屋企有部單反相機,我就嫌煩唔會用,仔仔爸得閒就攞出o黎影吓三隻貓地



 


有時仲要瞓晒身,扒係地至影到












單反相機真係唔容易影得好,尤其係室內


26 則留言:

  1. 瞓身可以影到靚相, 值得呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算我唔影相,平時我都有瞓係地陪貓地的

      刪除
  2. 趴晒地先影到啲美人睡姿😁

    回覆刪除
  3. 有時瞓晒身之餘, 仲成日都要"亨"自己個頭等佢擰過嚟..haha..用盡方法!

    回覆刪除
  4. 影佢地真係好難, 慢D個甫士就唔見左

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時連相機都攞唔切,好多得意鏡頭都影唔到

      刪除
  5. 無論單反或手機影相,張卡入面大部份都係佢地ge‘玉照’ ;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,基本上我部儍瓜機90%都係貓地o既相

      刪除
  6. 我太懶啦,對靚相機嘅操控一曉不通,但就好佩服為咗影相好可以去到好盡嘅發燒友,瞓身拗腰樣樣齊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係嫌煩至唔愛用大機,又已經有老花眼,更加唔想用

      刪除
  7. 每個小朋友都望鏡頭,好難得捕捉到這些神情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋都算係咁,有時佢哋真係叫極都唔肯望鏡頭

      刪除
  8. 好勁呀,好多都望鏡頭啊,而且好靚 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋都算肯影相,但有時叫極都唔睬,都仲係唔係好熟識點較部機,啲色唔靚

      刪除
  9. 回覆
    1. 我平時都會瞓地陪貓,唔可以要啲毛小孩成日岳高頭望我哋o架嗎

      刪除
  10. 回覆
    1. 我都知,但要左較右較,唔係咁易玩

      刪除
  11. 回覆
    1. 想再靚啲既話,就要買個長閃燈至得,但我邊會咁重手致呢啲零件

      刪除
    2. 我都嫌用單反麻煩,當然唔會買啦

      刪除
  12. 仔仔爸加油呀 , 影多啲靚相比大家睇呢~!!

    回覆刪除