2016年8月14日 星期日

Marble仔要減肥

某日仔仔爸抱住肥仔Marble仔話佢好肥,應該要減吓肥,咁我就話要佢做set up 啦

咁仔仔爸即刻抱個仔坐係地下同佢做set up




做到Marble仔喊晒救命,哈哈


再上個星期某日,阿Pat 想仔仔爸上門幫靚女阿Flo剪指甲

阿Flo 剪指甲時都算係好乖


咁乖,剪完指甲當然要比零食奬勵吓啦,原來阿Flo 識比手手o架,好叻叻呢


之後又同佢玩佢最鍾意o既老鼠仔



雖然阿Flo 唔太怕陌生人,但我哋摸多佢幾吓,佢都唔係咁鍾意,會走避開我哋,佢更加避開仔仔爸,可能嬲仔仔爸同佢剪指甲呱



24 則留言:

  1. 其實望落 MARBLE 仔都唔算好肥啫, 唔使減啦, 做 SIT UP 好辛苦架 HEHE
    阿 FLO 咁靚, 摸咁多會蝕架嘛, 梗係要避啦 HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都算係肥,醫生見到就一定要減啦,不過要佢哋減肥真係唔易,靚女多啲比人摸至多人錫o架嗎

      刪除
  2. 嘩,阿Flo好靚呀,好似一隻公仔咁,好靚 ^^
    嘻.......可以叫Marble仔做下YOGA,咁易減D喔,嘻....XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿Flo好靚女o架,又乖
      貓地自己成日都做貓瑜珈,但一做完就狂食狂瞓,所以點做都係會減唔到肥,哈哈

      刪除
  3. 你要我做 sit up, 我都會叫救命 XD
    剪指甲, 我都唔敢同佢地整

    回覆刪除
  4. 要減啦, 同我嗰包米一樣重呀^^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 比起其他啲大大肥貓,佢就梗係唔算肥啦,哈哈

      刪除
  6. 回覆
    1. 係肉赤要同貓減肥,我自己就係懶到減唔到肥,哈哈

      刪除
  7. marble仔唔係太肥啦,係橫切面厚d啦,hahaha..
    flo 真係好正,又識hand hand,又好脾氣,唔中意都唔爪/咬!好抵錫呀!😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算肥了,點都唔可以比佢再肥
      阿Flo會出手打,不過都係嚇吓人咁啦,但佢個樣邊嚇到人呢,哈哈

      刪除
  8. Marble仔要減肥?佢都唔係好肥啫,佢幾多磅呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算唔同佢減肥,都要唔好比佢再肥,佢最少都有15磅

      刪除
  9. 回覆
    1. 唔係upload唔到,而係upload之後佢無放係一個特定既Album度,總知click入個Picasa網絡相簿度,見唔可以再開個新Album,又唔可以係啲舊Album度直接upload,好似我呢篇Blog啲相,係Picasa網絡相簿度都搵唔番o黎睇,唔知佢upload咗去邊,妳明唔明我講咩嘢﹖

      刪除
  10. 我懷疑係動作太快,marble仔見暈呀!XDXDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔做慣運動,更加容易暈,Marble仔話快啲比零食我補充番,哈哈

      刪除
  11. 剪手甲一郁真係好危險 , 仔仔爸好厲害呢~!!

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 佢阿娘都減唔到,佢一定都係減唔到,哈哈

      刪除