2016年8月30日 星期二

開多個位

由上個星期二開始,我哋一開枱食晚飯,Charco 仔就先坐咗我張凳,搞到我要開多張凳o黎坐



後來我哋食完飯,執埋啲碗筷,佢都仲未走


連枱都收埋了,都仲唔捨得走


之前仔仔爸買咗盒雪藏帶子攞去表姐屋企BBQ,佢已經抽起一部份

我哋食完飯之後,仔仔爸攞咗一啲帶子,蒸番熟比Charco 仔同Marble 仔食





因為天師仔唔愛食海鮮,佢無帶子食,就請佢食潔齒餅



到咗第二日,呢晚到Marble仔o黎霸位,因為佢嗅到帶子味,因為今餐有帶子炒四季豆

睇吓佢個為食樣


之後一晚,Charco仔又o黎

星期五晚又係咁


尋晚又係咁,唔知一陣開飯,又駛唔駛開多個位比呢位陪食員呢




22 則留言:

  1. 絶對要啦, 遲吓可能要開多3-4個位 HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲嘢又唔啱佢哋食,就算啱食,餵得佢哋o黎,自己都唔駛食

      刪除
  2. 以後開飯要開多兩個位啦😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果齋陪食係無問題,最驚佢哋搞搞震

      刪除
  3. 有仔陪食飯,咁你地要食多碗啦。

    回覆刪除
  4. 有老細咁關懷你, 應該好開心至係 ^^

    回覆刪除
  5. 我隻肥貓係跳上餐枱坐著看我吃飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿爹唔准貓地上枱的,唔可以無規矩

      刪除
  6. 佢哋會坐喺凳到等食而唔係跳上枱偷食,超有家教就真!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿爹唔准貓地上枱的,唔可以無規矩

      刪除
  7. Charco 仔真係好聰明 , 有得食就要坐櫈仔, 哈哈...........!!

    回覆刪除