2016年9月2日 星期五

我家奇奇

之前講過話睇吓有無人貼紙搵三樓貓,但我Facebook 上啲貓友話,不如主動啲自己貼告示啦,咁又係 o既,如果我自己走失貓都會緊張同擔心,如有人發現通知就最好啦,所以我第二日就貼咗以下呢張告示


已經貼咗四日都無人問津,見貓貓甩毛好似嚴重咗,所以叫阿姐盡快預約帶佢去睇醫生

因為想快啲睇醫生,所以今次就無Book ASPCA,改去屋企附近嗰間獸醫診所,價錢就一定會比ASPCA貴啲啲



阿姐打去make appointment 時,同診所方面講過係我哋執番o黎的,所以佢哋幫佢scan 吓有無晶片,結果係無

醫生話佢有虱,佢要食杜虱藥之外,怕會傳染比三貓,隱陣起見,三貓都要食,另外仲要滴杜虱藥,甩毛方面,醫生都唔知點解,可能係啲虱影響,都開咗啲消炎藥試試,其他方面都算好好,例如牙齒好健康,再打埋預防針,仲抽血驗吓有無FIV 同心絲蟲


睇醫生時,醫生話佢好乖,個助手請佢食零食,佢都老實唔客氣,比個噹噹波佢玩,但佢就無興趣


醫生話佢大約五歲,但佢真係唔似五歲喎,但最重要o既係,原來佢係一隻已經絶咗育o既仔仔o黎,我同仔仔爸都勁失望,post 上 Facebook 話比啲貓友知,啲貓友都叫我認命,繼續做仔仔媽,真係搞笑



佢仲要兩個星期後覆診,睇睇啲皮膚有無好轉

磅重時話佢有 9磅,但我覺得佢應該無 9磅咁重囉,可能磅重時佢又郁o黎郁去,我抱上手佢真係好輕的,所以依家最緊要係谷肥佢,好彩佢都好大食,不停食,好似食極都唔飽咁,但我哋當然唔可以一次過比太多嘢佢食,唯有比密啲啦



有時我係房用電腦,就會抱佢去我房陪我


佢又係同Marble仔一樣,唔比我睇報紙


佢好鍾意呢個窗台位



有時又鍾意瞓係電腦枱底


睇完醫生之後返o黎,見佢係呢個位度,不停換姿勢瞓覺




仲瞓到不省貓事,哈哈


見貼咗告示都無消息,所以依家宣佈,佢成為我家o既一份子,阿姐話佢有一對好奇o既大眼,所以叫佢做奇奇,之前一直都以為佢係囡囡,好彩用咗呢個奇字,比較男仔啲,啲貓友仲叫佢做奇哥仔呢,哈哈

某朝返工前,Marble仔好嗲呢,佢驚會失寵嗎


當然我唔會偏心,其他仔仔我都會繼續錫






35 則留言:

  1. 哈哈......終有一天你會遇上貓女!

    回覆刪除
  2. 睇落無9磅呢...
    我反而鐘意仔喎 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一抱上手都feel到無9磅,有仔自然想要個女o架啦

      刪除
  3. 四條A咪幾好,下一個就會係女架哪😁

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. Charco仔就唔介意,最緊要零食照舊得了,哈哈

      刪除
  5. 其實仔同女都一樣啫 HEHE

    回覆刪除
  6. 哈哈.........你認命啦 , 仔仔媽~!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 冇改錯名喎,你係仔仔媽 XDD

    回覆刪除
  8. 絕左育即係以前有人養?恭喜晒!係你始終係你既!!haha...其他貓地有無呷醋呀?
    雖然奇奇唔肥, 不過睇佢手長腳長身長, 如果弟時一肥就不得了, 一定好大隻仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係有人養,佢一啲都唔怕生,係人都會走埋去,佢好大食,第日一定係大隻仔o黎

      刪除
  9. 恭喜妳當4任貓媽啦!祝奇奇同三貓聽教聽話,相親相愛!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,暫時見佢哋相處,奇奇應該好快適應三個哥哥

      刪除
  10. 恭喜晒~
    你執隻隻都咁乖o既!?

    回覆刪除
  11. 越來越多貓!haha~ Humane Society of NY 都好好價錢,下次可以試試。

    回覆刪除
  12. Thanks you, 想請問我呢間診所有一項Comprehensive Profile $250,妳之前帶Sam去睇vet 有無呢個收費﹖我去ASPCA 又無呢項收費,呢間診所係咪呃錢﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 無wor,未見過呢項收費

      刪除
    2. 再想請教,佢哋收咗$85 Initial Visit,我知一去檢查都會收呢個費用,我之前帶貓去ASPCA打防疫針都會收呢種收費,係咪=Examination? 想請問一般呢個收費係咪已經包括埋普通基本檢查,例如睇吓牙仔、耳仔、聽心臟…

      刪除