2016年9月6日 星期二

Governors Island

尋日係勞工節假期,又係long weekend,所以同叔仔family、姑仔family、阿姐 & 阿姐男友仔、Roommate 一齊去咗賓州玩幾日,所以有Blog 都唔得閒出,依家先出番上個星期的

攞咗奇奇返屋企第二日,仔仔爸plan 咗坐船去Governors Island 行吓

呢個島只係夏天開放,5月尾至到9月尾,星期日11:30am 前坐船係免費,不過正常價錢都係$2,老人家$1,13歲以下免費

上船地點係Pier 6,其實好近我屋企,由我屋企行過去都係10至15分鐘

呢個就係碼頭


正門


隔離係另一個碼頭The Staten Island Ferry,去State Island,係免費的


入去排隊搭船


船程只要5分鐘,仲快過搭天星小輪由尖沙咀去中環


好多人帶埋單車去踩



回望左邊係Staten Island 碼頭, 右邊係Pier 6



一上岸








初初行時都有好多建築物,有好多樹林、有樹蔭,可以野餐








有嘢比小朋友玩



沿途會發現有啲藝術擺設



有炮台,插咗枝舊式o既美國旗 



由炮台望出去




當日天氣真係好好,但就好鬼熱



有樹蔭時坐吓有啲風都幾舒服


但行到去另一邊海皮,就開始無瓦遮頭,開始暴曬




連啲雀都識得匿係樹後避咁猛烈o既陽光,真係醒



行到另一個碼頭,係去Brooklyn的,即係話住Brooklyn的人,都唔需要特登o黎Manhattan 上船




一直暴曬住行去觀景山



遠望見到自由神像


真係頂唔順了,唔敢再行,快步搵路返去有樹o既地方行

連兒童遊樂區都曬到死


見到有地方有嘢食賣,但都唔平



上次我哋都有盒燒味飯,今次只有哽麵包,陰公,不過咁鬼C熱,真係無胃口食嘢


有個花圃,係有機種植



再行見到有單車租o既地方


一家大細可以租呢種


又可以租政府既Citi Bike


最後返碼頭前會經過呢個Castle William,其實呢個島以前比啲新移民入境辨手續o既地方






其中一個展覽品,似“變型金剛”呢


之後就返碼頭上船返屋企




行返屋企方向,經過South Street Seaport 


 終於結束暴曬之旅,返屋企湊吓奇奇豬了

今次仔仔爸又揹住部單反影咗好多地方,好多相,真係post 唔晒,又怕大家嫌睇太多相





22 則留言:

  1. 吓…淨係揍奇奇豬夠啦😁

    回覆刪除
  2. 我好似係某套戲見過咁嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔出奇吖,都算係出名o既名勝,仲可能係拍戰爭片

      刪除
  3. 我妹都唸住我新年過去時, 反正要去ny, 所以會再去遠多少少去埋賓州玩幾日。不過到時就去唔到呢個島lu..
    仔仔爸影d相愈來愈好, 尤其第2張仲影到耶穌光, 又點會嫌多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 耶穌光嗰張係用平板影的,部份相係我部儍瓜機影的,呢個島想去都無得去,冬天都唔開
      妳冬天至黎o玩,好多地方都無嘢玩喎,今次我哋去咗行山同Water Park玩

      刪除
  4. 真係無去過,Sam爸就好似去踩過單車

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個女之前去過,佢o黎咗咁多年都唔去,突然今年pat pat痕要去

      刪除
  5. 又怕大家嫌睇太多相 <---唔會啦,好靚呀,個天空好藍好靚 ^^

    回覆刪除
  6. 嘩好熱呀,返屋企湊四公子仲Happy啦haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,留係屋企同奇奇聯絡感情都不知幾好,係都去,佢自己pat pat痕咪自己去囉,妖

      刪除
  7. 我都記得以前嚟NYC玩,誤打誤撞上咗隻唔駛錢嘅觀光船喺自由神像個島四圍兜。估唔到今時今日去governors island都同樣有呢類型優惠,好好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 竟然有唔駛錢o既觀光船,我真係唔知喎

      刪除
  8. 天氣比以前真係熱左好多,好多時都唔想出街呀!

    回覆刪除
  9. 好好天好正喎, 你個邊係咩天氣呀??

    回覆刪除
  10. 咁曬.........點解唔帶把姐行?不過又幾多嘢睇呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知會曬成咁,如果唔係咁曬,真係可以行晒個島一圈,慢慢睇

      刪除