2016年9月18日 星期日

Atlantic City

上個星期日約咗阿姐同佢男友仔係Atlantic City 見面,阿姐同佢男友仔室友仔已經係星期六到達住咗一晚,因為大西洋城賭場出邊有個Outlet,阿姐話陪我行Outlet 睇吓有無平嘢執喎

上一次去大西洋城賭場已經係四年前,記得阿姐話想入大學前去一次,所以約埋姑仔一家同埋奶奶一齊去玩咗兩日

New Jersey — 賭城Atlantic City

其實今次再想o黎大西洋城,係想睇吓呢度仲有無貓,因為嗰次去完大西洋城幾個月後,o黎咗個颶風Sandy 

嗰次個風都好厲害,我都好掛心嗰度Boardwalk啲貓唔知有無事,所以今次想去睇吓

我哋去到,阿姐至起身食早餐仲未到,所以我哋先去海灘、Boardwalk嗰邊行吓先,當日天氣好好,有啲熱






上次見到貓o既地方已經封晒,即係話依家已經再無貓係度,希望係上次風災前,啲義工將佢哋遷走,再安置佢哋啦



係Broadwalk 度見到有人帶隻貓仔散步呢







係Broadwalk 比錢可以坐呢啲人力推車


Braodwalk 旁有間cupcake 店,啲cupcake 好靚喔


又有個小型哥爾夫球場,以前阿姐小時候同啲表弟表妹都o黎玩過,不過依家就執過晒,靚咗好多



 終於等到阿姐佢哋o黎到,就先去Outlet 行一陣



只係行咗幾間舖,男仔友又掛住入賭場玩


睇佢哋玩咗陣擲骰,就一齊去玩老虎機,仔仔爸揀咗部有貓貓o既老虎機,比咗$5我玩,玩咗一陣就比我贏咗幾十蚊


呢部老虎機都有貓呢


之後我哋一齊走,因為都要成二個鐘頭車,佢哋就更加唔只二個鐘頭車啦

去途中休息站去吓厠所,見到啲晚霞好靚,仔仔爸又攞部相機踩上車頭又影一大輪




講開影相,早幾日中秋節,仔仔爸又特登攞相機走去行Brooklyn Bridge 影月光同夜景






以佢o既攝影技術,係得呢幾張見得吓人,哈哈





20 則留言:

  1. WA!你好lucky!!!$5變$90!貓旺你呀!!
    近中秋, 大家既月亮都一樣咁圓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係第一次咁lucky,個個都話奇奇旺我,嗰幾十蚊幫補吓啲油錢同toll錢
      掛住香港個月呢

      刪除
  2. 有橫財!!!
    NY 爆炸, 你地都安好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都話奇奇旺我,爆炸係中城,我住下城所以無影響,不過希望唔好再好有呢啲襲擊事件啦

      刪除
  3. 咁啱早兩日至同老公講起四蹄踏雪嘅貓貓,估唔到就喺呢度見到。:)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 啲沙好幼,但要楂兩個鐘頭車,太遠了

      刪除
  5. 回覆
    1. 咁又未,close晒就變死城,不過自從有咗雲頂賭場,啲人貪近去晒,大西洋城一定靜

      刪除
  6. 仔仔爸好似愛上咗影相 , 不過要再下一番苦功呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又無人教,又唔識上網學,都係貪過癮

      刪除