2016年9月15日 星期四

Pennsylvania — 續篇

途中我哋食咗啲乾糧,所以大家都未肚餓,就先去酒店check-in

酒店附近有個Shopping Mall,表弟仔見到有Game Shop,話要去買figure公仔,阿姐就車表弟仔去,咁我又跟埋去


見到有間Pet Shop,我自己入去行吓,見到有貓貓等待領養,見到即刻掛住奇奇






之後仲有咁多時間,阿姐佢哋就搵咗笪地方玩

嗰度有電動船仔


有棒球練習塲


有小型哥爾夫球塲,阿姐佢哋就係想玩哥夫




仲有室內遊戲室


玩完就去食Dinner,返去酒店附近Shopping Mall 其中一間西餐廳食










食飽就返酒店瞓覺

第二日o既行程係去Water Park 玩,呢個Park,冬天時,就會變成一個滑雪塲



當日陽光都唔算太猛烈,班年輕人玩得好開心

玩咗幾點鐘,走o既時候經過買煙花o既Outlet,叔仔話買啲煙花返酒店玩,賓州玩煙花係合法的,所以會發現好多呢啲買煙花o既Outlet


之後我哋去咗間越南餐廳食嘢






食完呢餐,阿姐佢哋就要返康州,因為第二日阿姐男友仔約咗佢媽咪見面

我哋返到酒店,排隊梳洗之後,就行出去酒店停車塲附近玩煙花

我哋只買咗啲仙女棒呢類o既煙花玩,唔敢玩嗰啲火箭呀、噴上天嗰啲煙花,怕危險呢




玩完就去休息

第三日,起身食埋個早餐,就打算出發返紐約,因為通常長假期,啲人出晒o黎玩,玩完個個要返屋企,太晏返會遇到塞車,出發無耐,表姐WeChat問我哋去唔去行Outlet,因為賓州唔駛比稅,見返紐約途中見到一個Outlet,所以就入去行吓


都買咗幾件衫,其中兩件買比阿姐的,我哋都唔敢行太耐,真係驚塞車,大約四、五點,叔仔就車我返到唐人街,因為大家都仲未食嘢,泊好車call 埋仔仔爸落o黎齊齊去食馬拉餐

食完佢哋話要上我屋企睇貓,當然要見吓新貓奇奇啦

睇,奇奇真係一啲都唔怕人


玩咗幾日,又要繼續返工搵錢養四隻仔了



24 則留言:

  1. 堙花真係好靚. 真係新黎新豬肉喎, 奇奇排最前啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時唔可以玩,一有得玩好興奮,係呀,新黎新豬肉,係facebook post最多都係奇哥仔呢

      刪除
    2. 想像到你唸起奇哥仔都流口水^^

      刪除
    3. 見到貓都會掛住家中貓地

      刪除
  2. 您好,我住康洲的,想問您NYC , manhattan或附近有甚麼水凖好的食店,亞洲菜式,或 flushing area 也何

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉吔,我都唔知呀,都唔係成日去Flushing,唐人街有啲馬來餐,越南餐都ok,諗住幾時過黎玩呢?

      刪除
  3. 我去到Pennsylvania都會因為免稅而購物癮起,嘻嘻!

    原來仔仔爸無一齊去玩,係因為照顧四兄弟嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實紐約買衫褲鞋襪,$500以下都係免稅的
      當然要有人留守屋企湊仔,叫佢去一日,佢都唔肯去呢
      其實三個family都唔齊人,我小嬸,我姑爺仔都無去,每個family只有一個家長

      刪除
  4. 原來仔仔爸冇同你哋一齊去玩架!? 佢留喺屋企湊仔嗎 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然要有人留守屋企湊仔,叫佢去一日,佢都唔肯去呢

      刪除
  5. 你衰呀, 而家剩係掛住奇奇, 明明都有黑貓待領, 又唔講排住仔仔..hahhahaha
    好中意outlet對貓鞋呀!!!你有無買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新o黎新豬肉,當然係掛住隻新仔多啲啦,哈哈
      對貓鞋無買,影o黎send比阿姐睇

      刪除
  6. 個幾隻待領養貓貓好靚喎,希望快d有主人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 有兩隻剪咗耳,不過如果係愛貓人,都唔會介意剪咗耳

      刪除
  7. 回覆
    1. 雖然唔多鍾意食西餐,但間唔中食一次都唔錯,講到shopping,唔買去睇吓都開心

      刪除
  8. 呢個假期.........你都去咗好多地方玩呢~!!

    回覆刪除