2016年9月25日 星期日

又係奇哥仔

又係奇哥仔呀,無計啦,新o黎新豬肉吖嗎,哈哈

講到奇哥仔呢,佢又唔算好為食,平時蒸雞肉,佢又唔鍾意食,又唔係對隻隻零食都愛食,呢樣就似天師仔,亦都唔會扭要食零食,但佢就幾大食吓,成日都不停食乾糧

朝早會有罐頭食,兩小罐就四貓分食,所以份量又唔算係好多,不過好快奇哥仔就會等食乾糧



有時我哋仲會有room service 比過佢


初初佢開始解禁唔駛再困房,佢比較鍾意係另一間房個窗台瞓覺,通常半夜起身,都會見到佢係呢度瞓,


 
一係就係房個電腦枱底度瞓


平時我用電腦時,佢都會係凳底度陪我


除咗凳底,有時係我旁邊陪我



 到正式出廳度蒲,佢比較鍾意上窗台


其實佢對所有窗台位都鍾意


另外出到廳,佢就最鍾意去呢個盒度



仔仔爸比啲貓草佢high 吓


仲有呢塊貓抓板

 
嘗試搵嘢比佢玩,睇吓可唔可以引埋其他哥哥同佢一齊玩


講到佢最鍾意,都仲係房呢個窗台位



瞓到反晒白眼,都幾嚇人


見佢咁鍾意係呢度瞓,就比咗個草枕佢做枕頭,睇佢瞓得幾舒服


唔知係咪發緊夢,啲鬚郁郁吓



其實佢都好黐人,通常我放咗工,一得閒就係喺房上網,奇哥仔會主動o黎搵我,係床度陪我


亦會踏住我大髀,走上電腦枱要我摸佢
 

試過天師哥哥跳上床,佢都唔驚



依家四貓都總算可以和平共處






31 則留言:

  1. 回覆
    1. 但Marble仔唔會霸天師仔鍾意嗰個窗枱位

      刪除
  2. 最開心可以見到四個能夠和平共處

    回覆刪除
  3. 可以和平共處真係好,佢地會唔會在家追來追去架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時未見,不過半夜聽到有追逐聲,唔知邊個追邊個

      刪除
  4. 變做肥奇旨日可待!!唔通懷念做浪浪嘅日子所以中意睇街?不過ding都中意睇窗, 因為我呢頭多雀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓貓多數都鍾意望街,希望奇哥仔長肉,但唔好好似Marble仔咁肥

      刪除
  5. 可能係新入門未識搵食咋, 我隻傻狗初入門嗰陣, 我哋開飯佢自已就走去瞓,望都唔望架, 而家? 梗係霸定頭位啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午嗰餐,佢仲未知咩事,要我哋通知佢至識得出去食

      刪除
    2. 我覺得佢唔鍾意奇奇呢個名,咁耐了,叫佢都唔識睬我哋

      刪除
  6. 奇哥幾揀任擇食喎,唔怪得4貓最瘦係佢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時佢咩味o既罐頭都食,我諗佢好快會肥呢

      刪除
  7. 第二張相好似賣緊貓糧廣告嗰d樣,好搞笑呀!

    奇哥其實都幾靚仔又淡定,真係幾抵鍚。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好上鏡,有人搵佢拍廣告就發達了,佢會主動搵人討摸,但又唔係話會黐到實嗰隻,都算乖乖貓

      刪除
  8. 綠色邊嗰款貓蓆,我都有兩張呀,貓地真係好鍾意瞓架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張墊好呀,可以順便磨爪,天師仔一跳去,一定會磨幾下

      刪除
  9. 窗台有得望風景 , 所以奇哥仔鐘意呢~!!

    回覆刪除
  10. room service怪不得長肉不少^0^

    回覆刪除