2016年9月13日 星期二

Pennsylvania — Bushkill Falls

兩年前勞工節假期,同埋大伯、叔仔、姑仔一家大細,去咗 Rhode Island 玩,玩得好開心,所以今年勞工節假期,我哋又Plan去Pennsylvania 玩三日兩日

出發前一日,阿姐同男友仔、室仔友加多個男友仔朋友,返o黎屋企食飯兼瞓一晚

阿姐第一次見奇奇,奇奇真係一啲都唔怕人,係人都肯黐




食完晚飯,佢哋去唐人街買雪糕食,我就準備班男生o既床舖, 天師仔話要先瞓為快,哈哈


第二朝,阿姐出門口前,Marble仔去黐吓阿姐


今年大伯一家無去,但多咗阿姐男友仔幾個男生一齊玩,一早出發就先直接去 Bushkill Falls 睇瀑布同行山


裡面分咗幾條顏色o既路線,比大家參考吓想行幾多路程同睇幾多景點


呢個Bushkill Falls 需要比入塲費,入塲前有啲展覽室睇吓



入塲時又有好多動物標本睇



 入到去就係由呢啲木梯沿住瀑布邊行,一邊欣賞瀑布,一邊睇睇周圍o既樹木


 好快就見到其中一條最大o既瀑布









當日天氣好好,又唔係太熱,又唔太曬,兼且沿住木道,多數都有樹蔭,所以係行得好舒服的

只係最先因為行咗落去,再行番上去時就比較辛苦



行番上去,望到遠遠o既山景



之後再行去搵其他瀑布,間中會見到小溪,見到野箘、昆蟲,但一隻野生動物都見唔到,連松鼠都唔見










我哋行咗一個細圈就返出去,都係大約行咗兩個鐘頭


20 則留言:

  1. 阿姐返嚟之餘仲會帶埋幾個朋友join你地嘅family trip,證明你地一家好close亦好接受阿姐嘅朋友,同d後生打成一片,係好貼心嘅父母呢。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無所謂,後生有後生玩,我哋幾件老嘢咪自己邊行邊傾囉

      刪除
  2. 風景好靚呀, 呢 d 短程嘅行山遠足我都好鍾意

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔錯,全程都有樹蔭,行得好舒服,係啲沙石地要小心啲行,呢啲遠足我都鍾意

      刪除
  3. 真係唔錯喎 襯埋條木梯,好靚呀,都想問吓你行上定行落,原來上落都要,上都好甘喎😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境真係唔錯,近瀑布時,啲空氣都係涼浸浸,最慘係要行樓梯,真係好甘o架

      刪除
  4. d景好正!而家行熱唔熱?Marble仔有無呷阿姐醋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度幾乎全程都有樹蔭,唔覺熱,係要行啲沙石地要比較小心
      Marble仔唯有黐多啲阿姐爭吓寵囉

      刪除
  5. 風景真係靚呀!
    你地去玩, 邊個幫手照顧貓地?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度風景真係唔錯,仔仔爸留係屋企湊仔,每次要過夜o既節目,佢都無份去,但錢就佢出,哈哈

      刪除
  6. 一大班人去玩,梗係高興啦。祝中秋節快樂,一家團團圓圓,生活愉快。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我諗女有節目會預爹娘,仔就會自已去咗玩

      刪除
  8. 原來阿姐第一次見奇奇咋?其實阿姐最鍚邊個細佬呀?

    回覆刪除
  9. 一隻野生動物都無? 咁奇怪呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最奇怪咁多樹連一隻松鼠都唔見,我屋企樓下成日都見到

      刪除