2016年7月4日 星期一

強霸

貓地愛八卦就係人都知,仲要八卦得o黎,要強霸住

Pack 啲嘢攞去捐,又霸實





天師仔霸住個咕o臣


成日唔比人睇報紙





攞相簿出o黎睇,又要攤晒係度唔比人繼續睇





最衰係特登阻住,係有企圖的,就係想要零食





天師仔︰咩呀,我係都要坐住阿爹條波褲,唔俾佢著吖,吹咩


哈哈哈

今日係美國國慶,每年都會放煙花,啱啱上天台睇完










24 則留言:

  1. 美國國慶,yeah ^^
    有煙花睇,好開心呀 ^^

    回覆刪除
  2. 原來佢地都關心時事 XD

    回覆刪除
  3. Happy Independance Day!
    我見到個貓貓cushion 好得意喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 個cushion係貓友送架,係用Charco仔同天師仔o既合照整的

      刪除
  4. 天師仔同cushion張合照好得意呀,好似個倒影咁,連神態都似!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但個倒影係Charco仔o黎,佢自己個真身,佢自己坐住咗,哈哈

      刪除
  5. 陪佢哋好過睇報紙、睇相啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢哋都可以陪係我旁邊,又唔會阻我,我又可以陪佢哋,不過佢哋為咗要零食,可以去到好盡囉

      刪除
  6. 貓哋大晒嘛,你係阿四,咪呱呱叫😁

    回覆刪除
  7. 雖然佢地係強霸,但又唔捨得趕走佢地
    妳屋企好正喎,睇煙花睇得好清楚

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓奴心軟,佢啲霸住唔肯走,唯有我走開,等佢哋行開為止
      每年大多數煙花都係東河放,所以可以上天台睇,唔駛去同人迫

      刪除
  8. 佢哋真係好聰明 , 咁你乖乖比零食咪有得睇囉 , 咔咔~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋係蠱惑就真,其實引開佢哋都唔係好難,一見我行出去攞零食就會跟住走

      刪除
  9. 所有紙箱都會成為貓貓嘅至愛玩物!(^_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得太高身o既紙箱,佢哋又唔係太鍾意走入去,啲矮矮地佢哋就最鍾意霸住唔走

      刪除