2016年7月10日 星期日

Marble仔搵阿娘

貓地不嬲都係“有事就鍾無艷、無事就夏迎春”,我就成日都匿埋係房上網,所以Marble仔一有事就會入o黎房搵我

Marble仔搵我通常都係為咗食,有時糧兜未有乾糧,佢都會入房通知我

首先佢會坐定定咁望住我


之後又會跳上床搵我,又望住我



有時仲會走埋上電腦枱阻住我


試過我手上都無嘢食,佢都主動走上我大髀坐



我比呢兩張相阿姐睇,阿姐話佢咁乖肯主動坐大髀

咁有時佢都唔係一定為咗食o既,有時佢上床搵我之後(第二、三張相),佢比我摸完頭仔、頸頸,會自己係床攤抖兼陪吓我




都算係good boy 啦



28 則留言:

  1. 佢真係好乖,抵俾食物啦。

    回覆刪除
  2. 肯坐上嚟大脾抱抱真係冧C一眾貓奴啊~~~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係一時時,而且只會坐一陣,見無咩著數又會走貓

      刪除
  3. 又係同我家皮皮一樣,係咁好似讀心術咁望實我,要求食嘢,飲水...
    其實個碗有水,有餅餅,只係佢一定要我用手比餅佢食,拎住個碗比水佢飲; 我會承機抽水,攬攬錫錫 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔、Charco仔愛人用手餵餅餅,飲水就唔駛,只係佢哋一o黎搵妳望到實,就知道係有要求

      刪除
  4. 回覆
    1. 為咗食,佢哋都可以去到好盡,哈哈

      刪除
  5. 回覆
    1. 咁佢哋又唔會,但Marble仔見到開飯就會好緊張,呱呱嘈

      刪除
  6. 貓地真係好醒
    天師仔同charco仔去左邊呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗食,貓地真係好有辨法,天師仔同Charco仔都會o黎搵我架

      刪除
  7. 佢直頭係乖到爆啦!有要求都咁溫文!我隻衰ding, 只要有一絲怠慢, 佢都會將一d佢知道唔可以惦既野撥晒落地!包括勁難去既最高最高既櫃頂撥我d結婚相落嚟, 而下面係電視!!所以你話你幾幸福呢, Marble真係好乖!!><

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁比起妳隻ding,佢哋又真係算好乖

      刪除