2017年4月18日 星期二

攝床邊

自從Chewy o黎咗之後,Marble仔夜晚都好少上大床瞓,佢都係瞓梳化多



但平時佢會上大床瞓覺,但最過癮o既係,佢好鍾意攝係床邊黐埋牆瞓













平時我哋無買過秋葵(呢度叫“羊角豆”)o黎食,上個星期老闆比咗啲秋葵我,我見之前有人整過涼拌秋葵,咁我又學人試吓整,真係好鬼easy,而且都幾好食




12 則留言:

  1. 瞓到伸哂脷仔咁, 好得意呀
    我至怕食秋葵, 入面滑潺潺咁, 頂唔順 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都伸脷,真係好得意
      但食落又唔覺滑潺潺喎

      刪除
  2. 貼住牆邊瞓可能有安全感多d!

    秋葵好呀!不過我奶奶又係話頂唔順。^^"

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 平時張床除咗天師仔,多數都係佢瞓o架啦

      刪除