2017年4月13日 星期四

Charco仔十歲了

四月份係Charco仔o既生日,話咁快佢今年已經十歲仔了

今年唔打算同佢慶祝,一來阿姐去咗賓州玩,又唔係屋企,天師仔又再次傷風,依家食藥中,最多一陣分半條魚扒佢食




















身型仲係咁fit


成日哨隻牙仔出黎



有段時間鍾意咬扯自己啲毛,要帶頭罩同比衫佢著,制止佢咬扯啲毛,不過已經戒甩咗,無再咬






愛阻人同八卦







愛搓搓貓床




愛出走廊行,但有時出咗門口就只坐係門口,唔肯行




又成日比我兩母女整蠱,要佢扮鬼扮馬





一見貓地踏入十歲呢個關口,就開始擔心,好彩十年o黎,Charco仔都無咩病過,希望Charco仔可以一直健健康康,快快樂樂,係爹娘、阿姐身邊,有我哋o既愛,可以繼續陪住佢多好多好多年o既貓生,繼續比我兩母女“整蠱”,哈哈



19 則留言:

  1. charco仔要繼續幸福貓生!
    多些留意老貓行為健康

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔一直都好健康,係天師仔差啲,天師仔年紀比Charco仔大,之前驗過血,好彩好靚仔,醫生開過一隻Supplement比佢,話一定要食一世

      刪除
  2. Charoco 生日快樂! 祝健健康康, 又會孝順媽媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢咁cool,都唔會嗲我哋,仲點會孝順我

      刪除
  3. 生日快樂Charco仔,傷風快d好番,等阿姐返嚟先再補祝la 🎂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,食咗藥好番好多,前日去覆診,驚佢唔斷尾,仲要食多十日藥

      刪除
    2. 阿姐星期日返一返黎,就會搬番去康州,要再下個星期至返o黎,應該都唔會補祝佢o既生日

      刪除
  4. 祝Charco仔健康快樂,同哥兒們相親相愛,又鍚鍚Chewy呢個niece!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢只會同天師仔friend,佢都唔睬Chewy的,希望奇哥仔唔好成日蝦佢啦

      刪除
  5. Happy Birthday Charco仔祝你身體健康!

    回覆刪除
  6. 生日快樂! 貓體要健健康康!!
    家貓10歲都唔係年紀好大,我兩仔都17歲,CHARCO雖然唔肥,但FIT對佢關節心臟糖尿都好 ^,<

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢一直都好健康,反而擔心Marble仔,佢好肥,怕影響佢健康,減肥好難,我哋又心軟

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來 Charco 同我媽媽一樣 , 都係4月之星 , 祝身體健康 , 生日快樂呀~!!!!!!!

      刪除