2017年4月5日 星期三

引Chewy上床

見Chewy 成日捕係走廊,而佢又咁爛玩,我就用玩具o黎引佢上我張床

攞枝Da Bird同奇哥玩,Chewy係後面睇住




之後再攞出o黎,佢已經忍唔住要玩



反而搞到奇舅父無得玩



 
佢又好鍾意玩逗貓棒,一搖吓枝逗貓棒,佢就乖乖跳上床玩







啲舅父係床度都照玩






引到佢上床,當然要狂抽吓水,佢又愛摸頭仔



佢阿娘更加捉佢上床摸番夠本啦



其實依家唔駛引佢,佢都會自動上我張床度瞓





仲會搓被被o忝


竟然夠膽上床同黐埋公公度﹖我懷疑佢唔知公公係度呢



嗱,佢依家又係我張床度瞓緊,陪住我上網呢



 

16 則留言:

  1. Chewy 冇理由唔知公公喺度 ge, 佢乖乖女, 陪公公覺覺豬啫 ^^

    回覆刪除
  2. 見到Chewy嚇親奇舅父,我都呆咗下,貓世界裡面果然係“女人我最大”!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係倀雞妹o黎o架,佢打Marble舅父,仲敢同奇舅父“開片”

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢依家會坐大髀,不過只限等緊食罐頭時,食飽就唔睬人,衰妹

      刪除