2017年4月9日 星期日

有樣學樣

阿姐個人係屋企好懶散,唔愛執嘢,將啲要洗o既衣物丟晒係地下

咁奇哥仔就最鍾意瞓上堆衣物度




Chewy對呢個位置都好有興趣


Chewy襯奇舅父走開,佢又去瞓


最後我睇唔過眼,幫阿姐執清佢,奇哥好似見到無咗堆衫,有啲失落呢


Chewy係走廊好鍾意枕住呢枝貓抓柱





今次輪到奇舅父學Chewy,枕住呢條貓抓柱




今日同仔仔爸去睇床褥,經過間越南餐館,佢哋放貨個Basement 門口打開咗,有兩隻貓貓出咗o黎

兩隻身型都唔算好大隻,仔仔爸話佢都見過好幾次







我哋行返轉頭時,佢哋已經唔見佢哋了



15 則留言:

  1. 奇哥仔 & Chewy 梗係貪 d 衫有阿姐陣味啦 haha

    回覆刪除
  2. 佢地都鐘意阿姐嘅氣味

    回覆刪除
  3. 除咗嗰一細堆嘅衫,成間房都好整齊呀!奇舅父同Chewy係咪爭阿姐寵呢,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐有佢阿娘我係度,間房亂極都有個譜

      刪除
    2. 佢哋無爭寵,兩隻都無話係特別黐人

      刪除
  4. 我屋企隻龜龜都可鐘意我阿爸隻拖鞋,成日都枕住唔願放!
    我都覺得一定係鐘意我阿爸陣味,哈哈...

    回覆刪除
  5. 貓貓好認得我地D味,佢地都係搵安全感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來堆衫又暖啲,二來鍾意墊住啲嘢,舒服啲

      刪除
  6. 呢兩隻貓咪又幾可愛呢~!!

    回覆刪除