2017年5月11日 星期四

貓草包

想試吓Chewy玩唔玩草,所以開咗之前返香港,貓友送o既貓草雪卡、貓草蕉出o黎,同埋啲舅父一齊玩

首先Charco仔覺得好吸引,但好快就無晒興趣


之後比Marble仔嗅,佢越嗅就越有feel 





正到攬住唔放


比條貓草蕉奇哥仔玩,佢又係超鍾意





旁邊天師仔搶到Marble仔枝雪卡,但興趣都係麻麻



之後攞入房比Chewy 玩,又係嗅嗅吓,又high high 地咁喎,哈哈






枝雪卡最後唔知玩咗去邊,條蕉玩咗一個星期就滿佈口水




20 則留言:

  1. 睇片佢哋都未算瘋狂, 我見過有 d 真係癲咗咁 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋真係唔算好high,我見啲貓友貓真係好high的

      刪除
  2. 我focus完全去咗chewy到,喺條蕉隔離顯得特別嬌小可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢細細粒,身體仲好柔軟,真係好得意

      刪除
  3. 我都有呢支雪茄!HAHA..不過得3分鐘熱度, 我成日唔知點keep d味, 覺得玩幾玩就無晒味咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家鍾意時就走去舔幾吓,我都唔知點keep 啲味

      刪除
  4. 都係女仔玩得斯文啲呢~!!

    回覆刪除
  5. 滿佈口水 <---嘩,好似d bb 咁,哈哈~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 會high 到流口水,依家鍾意時就會去舔吓佢

      刪除
  6. 我家只有Jelly同Daisy钟意猫草

    回覆刪除
  7. 其實貓草係乜?有個同事話係大麻草,所以咁high,係咪真架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係大麻,係一種植物,只有貓嗅到會覺得興奮,又叫做貓薄荷

      刪除
  8. 回覆
    1. 啲貓都係三分鐘熱度,一係就收埋隔一排再攞出o黎玩,又過癮一陣

      刪除