2017年5月8日 星期一

孫女Chewy

Chewy o黎咗呢個屋企已經三個幾月,已經週屋走,週屋hea












佢反而少咗留係佢阿娘房,因為已經唔記得咗佢阿娘嗎﹖






反而平時上我張床度瞓多


見佢半夜都係喺“秘密基地”度瞓


仲多咗上呢個架呢層度hea,好多時我放工返o黎開門就會見到佢係呢度



佢仲係驚公公,如果我哋食完晚飯留係廳睇電視,佢通常都唔會出廳,都係留係走廊


好鬼麻甩,好無儀態


搬走咗張床褥,佢無得匿


入廚房等食


佢仲好大食,多多都食晒


明明著咗對長白襪,但公公就話似摺起咗褲腳咁



 啲舅父出咗走廊行咇,佢又好好奇,但又唔敢出去


呢張係特登影比阿姐睇的,等佢羨慕同妒忌吓,哈哈


平時星期六,仔仔爸多數都唔煮飯,煮咗咁多日,唔想煮都應該o既,通常都係買飯盒返屋企食,咁上個星期六仔仔爸話去食雲南米線喎

呢間係新開的,我哋去度都已經好多人排緊隊


佢啲米線個名好有趣,有狀元、及第、舉人、進士、秀才過橋米線




呢個係狀元米線,包涼泮海帶絲,個海帶絲好好味喔


仲有啲一碗碗,無用砂鍋的辣味米線,我哋就叫咗過牛腩米線,都有啲辣,但都可以接受,麻辣好香,好好食,原本仲叫咗個涼泮百葉,但佢漏咗單,無得食


呢間啲嘢好好食,又唔計稅,仲唔駛比小費,下次阿姐返o黎,再同阿姐去食先


20 則留言:

  1. Chewy習慣哂呢個家除咗公公,咁公公有冇d失望呀?

    回覆刪除
  2. 相信公公 ge 愛好快可以溶化到 Chewy haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日我叫公公同佢玩Da Bird,佢都驚唔敢玩

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢好倀雞架,會打啲舅父,同奇舅父就最玩得埋

      刪除
  4. 狀元,嘩,個名好好,聽到都鍾意呀 ^^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 無呀,只得米線,如果有我一定楝薯粉

      刪除
  6. 點睇都好靚女!我中意麻甩嗰張!點解驚公公?係咪驚男人?驚阿姐男友嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好麻甩,成日都係咁舔個肚啲毛,佢一入門就係公公同佢沖涼、剪甲、梳毛,所以咪驚佢囉,陌生人就會驚囉

      刪除
  7. 嗰張麻甩相..........真係笑屎我呢~!!

    回覆刪除