2017年5月24日 星期三

Chewy百厭又怕悶

Chewy已經適應呢個屋企,開始會上我房個窗台度睇雀仔




佢係由床上經過個架再踏上窗台




佢依家好百厭,成日將我架上啲細細枝啲嘢撥晒落地下,除咗架上啲嘢,仲有其他地方啲細件物件佢都會撥晒落地玩



我係度抺地、掃地,佢都可以玩一餐



佢都好爛玩吓,成日要人同佢玩





叼咗枝毛毛棒走



同佢玩Da Bird,唔想再同佢玩,佢又要繼續玩


佢仲係有啲驚公公,所以佢依家最黐係我,佢好怕悶,佢一悶就會叫,成日聽到佢係走廊叫


就算怕公公,公公係廳,都會出廳搵我



如果我係房,佢更加會成日o黎搵我,要我同佢玩




見到咁想唔同佢玩都唔得啦




要玩一大輪,不停玩,終於玩到攰,肯去瞓覺了






18 則留言:

  1. Chewy 有冇搵 d 舅父陪玩架?

    回覆刪除
  2. 呢個孫女成日黏住妳,好窩心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又怕公公,佢阿娘又唔係屋企,佢唔黐我黐邊個

      刪除
  3. 係啦,成日黏住Ruby ^^
    不過做咩怕公公?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢阿娘又唔係屋企,佢唔黐我黐邊個嗰,因為平時係公公負責剪甲,總知公公負責捉住佢搞佢,佢咪驚公公囉

      刪除
  4. 佢搬走時, 你一定唔捨得

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定唔捨得,依家都想唔比阿姐帶走

      刪除
  5. 回覆
    1. 公公負責捉佢搞佢,所以咪驚公公囉

      刪除
  6. 回覆
    1. 就係生得靚,至引到佢阿娘捉佢返o黎

      刪除
  7. 呢個孫女真係好識冧你 , 又痴身 , 好可愛呢~!!

    回覆刪除