2017年5月15日 星期一

慶祝母親節

阿姐搬出去之後,我要求阿姐每月返屋企一次,咁母親節喎,唔駛我叫,阿姐都識 Do啦

佢星期五放咗工,等埋男友仔至一齊返o黎,返到o黎都已經 9點幾,留咗飯餸比佢哋

Marble仔又黐實男友仔


Chewy 唔認得阿娘了


怕咗阿娘



奇哥同天師仔跟阿姐入房又八卦一番


星期六我哋提早食母親節飯,仔仔爸係Wechat 度搵到一間食台灣嘢,話馬英九訪紐約時,都去呢間度食牛肉麵,諗住人多啲可以叫多幾款嘢食,所以叫埋姑仔、叔仔一齊去試



叫咗三款小籠包,叫咗黑松露小籠包、豬肉小籠包、蟹粉小籠包


仲叫咗一啲小食




啲份量唔算多


呢個係三杯雞,真係用三隻杯o黎裝


呢兩個煲味道偏鹹


呢個係蜜糖芥辣三文魚,但唔多覺有芥辣味


個牛肉麵就最好食

總結o黎講,啲嘢麻麻,而且唔抵食,所以有位“青少年”食唔飽,咁我哋講開話上次食過間新開過橋米線話正,個“青少年”話想食

阿姐同男友仔想要食雪糕,我哋又先兜去買雪糕,之後再去米線舖 Join 姑仔叔仔


去到米線舖,我哋只叫啲小食陪佢哋食米線




仲叫咗個南瓜餅同手撕雞,唔記得影相,個南瓜餅好好食

星期日一早,見奇哥仔等阿姐男友仔起床


佢哋瞓醒,就見到Marble仔又去黐住男友仔


阿姐見Chewy係我張床,就抱吓個女


之後我哋又去粥舖食粥


大約六點阿姐同男友仔就走了,佢哋已經預先買定飯盒,返到去至食

臨走阿姐去摸吓個女


而Charco仔就匿係架頂個箱瞓覺,叫吓佢先伸個頭出o黎


咁下個月,應該到父親節,阿姐至再返o黎了



20 則留言:

  1. 阿姐同男友仔真係乖
    Chewy 第二日係咪認得媽咪喇 haha

    回覆刪除
  2. 青少年特別拆得!haha..
    奇哥仔等起身, 阿娘你都一樣企床尾等阿姐起身仲影埋相..hahhaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇佢哋捨得起身未之嗎,哈哈

      刪除
  3. 黑松露小籠包,嘩,係咪好好食?
    我勁鍾意食黑松露呢 ^^
    母親節快樂,有阿姐+男友仔同你慶祝,happy ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係喺頂頂放啲咁多黑松露,都好似食唔到啲咩味,妳有3k 日日陪住,就更加day day Mother day啦

      刪除
  4. 回覆
    1. 算係咁啦,就算唔識做,但個女鍾意,又唔可以掃佢出門口,係咪,哈哈

      刪除
  5. 阿姐帶埋男一齊返黎同妳慶祝好乖呢!所以呢,生女幾時都係貼心d嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係男友仔阿媽住得遠至唔返去同阿媽慶祝,而且阿姐返新工之前,已經特登走去探伯母,玩咗一個星期
      所以我鍾意女

      刪除
  6. 熱熱鬧的母親節。好開心呀!

    回覆刪除
  7. 母親節過得好開心喎 , 估唔到 Chewy 唔認得呀姐呢 , 哈哈...........!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻麻地開心啦,有男友仔係度霸住阿姐,都無得同個女獨處吓
      幾個禮拜無見,唔認得唔出奇

      刪除