2017年8月20日 星期日

遇上Marble仔第三年了

Marble仔係喺2014年8月29日入門的,但係喺8月20日,就比我哋係17樓天台外遇見

自從加入咗天師仔之後,都已經知道唔可以再加貓,因為我奶奶唔批准

可能真係命運嘅安排,就係我奶奶過身,完成埋我奶奶嘅身後事,之後幾日就遇上Marble仔

餵咗佢9日,見佢開始親我,肯比我同佢梳毛,就抱咗佢返屋企

初初來我家時,仲係面尖尖





漸漸開始發褔了






無計啦,鬼叫佢咁為食、又大食,咩都想食,見人食嘢又想要,我又心軟,所以佢要肥真係話都無咁易



呢個就係佢眼甘甘,望住人食嘢,又希冀嘅眼神


佢見我食粟米,我又比啲佢食



食飽就瞓,真係想瘦都難😀😀











佢最可愛之處,就係愛伸脷









佢另一個可愛之處係愛黐人






剪甲亦都越o黎越乖


成日比阿姐阿娘搞住,要扮鬼扮馬





最後只想佢係呢個屋企,繼續做隻減唔到肥嘅寶貝仔












18 則留言:

  1. 我覺得Marble仔好乖呀,同佢搞完造型仲可以定鏡影相而唔係極速且甩啲野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好“淋滋滋”,所以成日比天師仔、奇哥仔蝦到

      刪除
  2. 呢 d 叫幸福肥 haha
    煲呔 Marble 好型仔呀

    回覆刪除
  3. 個身好明顯"大舊"左,好得意呀,一定好好攬 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕佢太肥對身對唔好,都怕係只有keep fat,無得keep fit

      刪除
  4. 證明你同 Marble 好有緣份呀

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 肥嘟嘟確實係好得意,不過又怕唔健康

      刪除
  6. 自從你養咗佢之後 , Marble 仔真係肥咗好多呢 , 証明好食好住~!!

    回覆刪除