2017年8月7日 星期一

表姐家開party

因為阿姐表姐又係屋企開扒地,所以阿姐就同男友仔返o黎

每次見阿姐返o黎,我都會換過晒啲床單、枕袋被袋,天師仔又去嘗新


阿姐一返到,最乖係奇哥仔,好識 do,坐係阿姐大髀冧阿姐



Chewy 又唔認得阿娘,但第二朝,佢又去昅住阿娘瞓醒未


男友仔鍾意食唐人點心,原本仔仔爸都打算帶佢哋去飲茶,因為開咗間新o既點心店,有啲點心仲好得意,不過價錢就比較貴,不過一次半次,無所謂啦

之前點心店開張時,將啲雕花西瓜放係門口比人欣賞


最貴呢個鮑魚燒賣


灌湯蝦餃,我覺得好搵笨,唔係灌湯餃,只係將隻蝦餃放入湯,啲湯似普通雲吞湯



貪佢得意o既豬仔甘筍包




仲有一籠普通燒賣,八碟點心,連小費就$50

仔仔爸話之前見舖頭都有得意包仔,呢個係流沙包,要自己蒸番熱食


飲完茶,男友仔要買鹽酥雞食,睇,隻為食Marble仔又昅實晒


出發去表姐屋企前,阿姐抱吓Charco仔,阿姐話佢好乖,比佢抱咗好耐,阿姐投訴話今次Marble 仔無黐佢喎


之前仔仔爸整過辣辣咖喱魚蛋,個個都話正,所以今次又繼續整“明記咖喱魚蛋”,兼派街坊


去到表姐屋企,Party 食物,有外賣,有Home made


繼上次買燒鴨做片皮鴨,今次搞“生化武器”,就係榴槤


因為上次聽到表姐奶奶、二姑奶都鍾意食,所以今次買咗一箱,但二姑奶臨時又唔o黎,表姐奶奶食過話好正呢,但表姐係唔食榴槤,落咗命令,叫佢奶奶唔准係屋企食

大家一邊食嘢,啲小朋友、大朋友一邊去游水


游完水,阿姐話去睇貓,又行去表姐屋企附近間屋,未行到埋去,離遠已經見屋主綁咗隻黑貓係前yard


原來仲有一隻黑貓係草叢後面





睇Marble仔對住個榴槤係咩反應


Marble仔︰咦,咁臭o既,呢個係咪生化武器o黎架😄😄


其實佢都唔怕,仲猛咁咬個網



18 則留言:

  1. 換過晒啲床單、枕袋被袋 <--- 媽媽真係最貼心,我諗我第時都會係咁~不過其實我好憎換床單 ><"""

    阿姐男友吃鹽酥雞,識食啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁平時阿姐唔係度,佢張床係我瞓,咁佢返o黎,我當然要換過晒啲乾淨的
      阿姐男友仔好鍾意食鹽酥雞,食完呢包,佢唔夠喉去攞車前又去買多包,佢好鍾意食唐餐

      刪除
  2. 我都頂唔住呢D生化武器
    我同意個灌湯餃勁搵笨

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前奶奶係屋企我哋無得食架,佢好怕陣味
      直頭係搵笨實啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 無呀,其實都無咩大反應,八吓就走

      刪除
  4. 我的濕疹搞到我呢兩年唔敢掂生化武器

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳啲濕疹都應該幾嚴重,食少少都唔得?

      刪除
  5. 依家好多酒樓的灌湯餃都係湯在外邊, 不過用蝦餃又實在太過份. 小時候的灌湯餃, 一口咬下去才流出湯汁, 最好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好過份,以前啲灌湯餃同依家都唔一樣,我呢度仲無灌湯餃食o忝

      刪除
  6. 灌湯蝦餃真係好揾笨呢 , 咔咔~!!

    回覆刪除