2017年8月14日 星期一

去入貨

平均一個月,我哋就要去幫貓地入貨,最主要係買貓砂,依家五隻貓,用貓砂真係用得好快,每次起碼都要買定三、四桶

尋日又要去幫貓地入貨,驚買完會天黑,所以先去睇貓貓先







呢隻黑貓又走出o黎討摸摸


佢係咁滕來滕去,好難影到張正面相


到佢行返入去至影得到


買完又走去Food Court 食飯,又係食魯肉飯,仔仔爸好鍾意食臭豆腐,Food court 裡面都有好幾間買臭豆腐,但都係呢間好食啲



買咗個靚靚貓食兜比Chewy


見逗貓棒做清貨,買咗一枝,無諗住咁快攞出o黎比貓地玩,但奇哥仔已經自己係袋叼佢出o黎想玩




出去入貨前,又陪仔仔爸去買餸,仔仔爸帶我去間買魚嘅舖頭,佢又帶我去睇貓呢,見佢頸帶個牌個名叫Lucky,仔仔爸話仲有另一隻,不過當時唔見


講吓我公司外面啲貓貓,某日一返工見到佢哋,仔仔爸即刻揸車去士多買貓罐頭比佢哋




星期六返工又見到佢,我又即刻放低乾糧,等佢食完,再將佢未食完嗰啲乾糧放係一處陰啲嘅
地方



放工時見天陰陰,驚會落雨淋濕啲貓糧,所以我攞咗個紙箱整咗呢個,仲開多兩罐濕糧


不過今朝我一返工,成個紙箱已經唔見咗了,不過見有人放食物係其他地方,咁以後都唔知餵好定唔餵好



19 則留言:

  1. 或者留意吓其他人係咪長期放咗食物喺度, 再唔係....留張字條問吓
    喺FOOD COURT入面賣臭豆腐, 唔會好大陣味咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見係隔離公司有放食物,不過我唔係日日都留意
      台灣啲臭豆腐無香港嗰啲咁臭

      刪除
  2. 原來你同我一樣, 逗貓玩, 把聲自然高左8度 XD

    回覆刪除
  3. 好多黑貓呀,其中一隻仲好瘦,好在有妳同其他有心人餵下咋,唔係佢地就橙啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋都唔算好瘦,有人餵佢哋至生存到依家

      刪除
  4. 咁好架,賣臭豆腐都有幾間,英國一間都無呀,我覺得係D人唔夠膽開,費事比人投訴D臭味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣啲臭豆腐又無香港嗰啲咁臭嗰喎

      刪除
  5. 你整個餵貓箱其實好乾淨整齊呀!叻叻!會唱會係夜晚食完歋完冇重量,吹走左個箱呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔係,我諗有人怕污糟地方,丟咗

      刪除
  6. 嘩,臭頭腐呀臭頭腐,我勁鍾意啊,不過好耐冇食了...
    睇完好想食,不過依家愈來愈小地方有得買....

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家香港啲臭豆腐都無以前嗰啲咁好食啦

      刪除
  7. 做街貓真係好可憐 , 你試吓 keep 住餵 , 因為佢哋肯食乾糧呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家每朝返工一見到佢哋,一定放低乾糧

      刪除
  8. 回覆
    1. 睇我家啲寶貝就知啦,尤其係Marble仔

      刪除
  9. 隻黑喵應該係外冷內熱嘅類型!😻

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前喵佢,佢都唔睬人,唔理佢,佢自己又走埋o黎討摸摸

      刪除