2018年3月7日 星期三

湊孫的日子(上)

阿姐同男友仔走咗之後嗰晚,我開汁汁比貓地食,當然我兩粒孫都有份啦

睇Macy 食得幾津津有味



Mittens 初初唔食,我用手指high 落佢個鼻同咀度,佢舔過之後就肯食




平時Mittens 都唔敢走出房,因為佢驚其他貓


Macy 就唔係好驚,而且慣咗每朝有罐頭食,可能又覺得肚餓,所以每朝一開房門,佢就走出廳等食,仲留係度同其他貓一齊食







佢見到乾糧都好心急,要即刻食


食飽就走圍八



我哋一返工,兩粒孫就要困係房,我一放工返屋企就會去陪孫





連其他貓地都入房霸地盤


之後Macy 又乘機出房八卦


奇哥仔就最衰成日去嚇貓,Macy 都怕咗佢


Macy 匿咗係張凳度,後來仲瞓著咗


 
Mittens 真係好驚其他貓,一有貓入房佢就fee 貓,佢一驚親,連我都驚埋,摸吓都唔得,仲出手打人,又幫佢剪唔到指甲,我隻手都比佢抓到花晒,只要佢無比貓嚇過,佢係好鍾意人摸摸的






最衰都係奇哥仔,成日嚇親Mittens,所以困住奇哥仔係個貓袋度懲罰佢



有時食晚飯前,因為我要上網,所以我會特登抱Macy 入我房,放佢係窗台望街,陪吓我,有時佢仲會瞓著,佢瞓覺個樣真係好可愛




我食完飯洗完碗,就開魚扒比貓地,Macy 好鍾意食,Mittens 就唔鍾意食

我將Macy 以下條片send 比阿姐睇,阿姐話我︰妳又話佢肥,又係咁“側”佢食嘢,哈哈



通常我哋放工後嗰餐罐頭餐,兩粒孫都會留係房食


Mittens有時要人餵至肯食


我特登攞埋份報紙入房,一邊陪住佢哋 、一邊睇,但Macy 成日唔比我睇





10 則留言:

  1. 佢兩母女可能未慣, 所以有戒心
    學我老媽話, 自己仔女就話得, 仔女啲仔女就唔話得, 只有錫得

    回覆刪除
  2. 兩粒孫都咁靚梗係得寵D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又因為只湊兩個星期,當然要更加寵

      刪除
  3. 驚到剪唔到指甲,咪仲驚過Chewy。不過可能佢好少機會見咁多貓,由細到大慣咗只佢同Macy,嚇親都唔出奇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢唔驚,都唔敢同佢剪,等佢阿娘返黎帶佢哋返屋企先剪啦
      突然去咗陌生地方,同時又出現咁多貓,難免嚇親

      刪除
  4. 回覆
    1. 忙都係因為要比時間陪佢哋,湊埋聽日佢哋就要走了

      刪除