2018年3月17日 星期六

冷落Marble 仔

至從奇哥仔愛黐住我之後,Marble 仔好似有啲唔開心,而且早排又湊Meow Meow,近排又湊Macy & Mittens,更加冷落咗Marble 仔

睇落好似無咩咁,依然鍾意瞓梳化



但每日食完罐罐就匿入浴缸




我放工返到屋企,奇哥仔又爭上大髀坐,佢又想爭寵



得食完晚飯,追電視劇集時,佢先至有得黐吓我


佢想黐我,但奇奇又係度,佢好唔鍾意


所以佢有時會去黐老豆,要老豆摸摸



佢見夜晚奇哥仔都黐住我瞓,佢就去老豆度瞓


湊Meow Meow 時,佢又去搵老豆瞓



我唔駛返工日子,我成日都坐係電腦前,佢會搵我,當我離開張櫈,佢就即刻坐上張櫈度,好似唔想我再次坐係電腦前唔理佢






成日走扭我摸摸



我一唔理佢,再坐番上張櫈度,佢就…





湊兩粒孫前,難得Marble 仔有機會黐實我,陪我睇網劇





湊住兩粒孫時,佢又只可以陪老豆瞓


咁事實我又真係冷落咗佢,佢又為食,知佢鍾意食吞拿魚醬,我特登開一罐同佢分甘同味




佢已經食咗自己嗰份,仲要追入房再扭食



咁其實我又係衰 ,轉咗呢份新工,時間比以前長咗,我一得閒就想用多啲電腦,因為連出Blog時間都無,至從過咗農曆新年,公司因為生意差咗,改咗只返五日工,咁我至多咗一日時間用,可以陪吓貓地


10 則留言:

  1. 佢都係嗲嗲貓, 鐘意你地成日陪住佢

    回覆刪除
  2. hahahaa 你將用電腦時間減少1/3, 要嚟陪 Marble 仔啦

    回覆刪除
  3. 放工後多咗上網都可能係返工辛苦,妳都係想抖耐啲休息下,依家唯有一隻手上網,一隻手摸貓啦,哈哈!

    回覆刪除
  4. 身同感受呀!我而家返左新工之後莫講話CoCo就連姑姑、朋友都好少見!😢

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,你份工時間咁長既咩﹖連姑姑都無時間見,姑姑無炸型咩﹖

      刪除