2018年3月3日 星期六

Macy唔怕生環境

兩粒孫到當晚,Macy 都已經唔太怕陌生環境,敢週圍匿(因為見到有其他貓)


天師仔八卦過佢之後,都無點理佢


 只有Mittens 好驚只敢匿係房床底


Marble 仔係一直懶理兩粒姨甥女到,走去八卦吓都好少



第一晚阿姐同男有仔瞓廳,所以我可以留係房陪兩粒孫瞓,半夜我起身去厠所,見到Macy 係床尾陪我瞓


朝早Macy 肯去厠所,但佢同Mittens 都未係點肯食嘢


Macy 開始出房週圍八







比天師仔跳咗上都只係fee 吓佢,都無打算走貓,最後走嗰個係天師仔




後來唔見咗Macy,阿姐係隔離房見Charco 仔坐係度望住一個方向,先發現原來Macy 匿咗係個架度





呢日同阿姐男友仔飲完茶,陪佢哋行咗一陣街,我就先返屋企,一來我陪佢哋兩個有啲無癮,二來我又掛住兩粒孫,想快啲返屋企黐吓佢哋,返到屋企又比Macy 出行吓



當阿姐同男友仔行完街返,佢哋就入房陪兩個女








食完阿姐生日飯返屋企都有啲夜,都比Macy 出房八吓,八咗入厠所,天師仔走埋入去八吓佢







好夜了,要瞓了,又係我陪佢哋瞓,Macy 好愛摸摸的,佢好可愛

 
呢朝Mittens 都有係我枕頭旁邊陪瞓


瞓醒,就比Macy 出房


係房門口擺post 😂😂



佢出廳見到阿姐都唔理,只掛住玩貓抓板


比Marble 仔成功黐實阿姐
 


係咁嗲人


Macy 玩貓抓板玩得好開心呢
 



Macy 八入廚房,佢好似好想跳上雪櫃頂,但佢有自知之名,知道自己肥得滯跳唔上,哈哈



Mittens 嘗試出房,但見到其他貓又好驚,不停咁fee 貓

 
輪到天師仔去黐吓人




阿姐摷番件衫仔出比Macy 著,唔like 呢



收好廳啲床舖Macy 都返入房




都係呢日至見佢哋開始肯食嘢
 


天師仔又走入房走埋上床,其實佢唔搞貓,都相安無事






嗰朝我哋都無出去食早餐,只係仔仔爸買麵包返食,下午阿姐同男友仔行Broadway 搵嘢食,返無耐之後佢哋就執嘢走人

就係咁,我就開始湊孫的日子





8 則留言:

  1. 你兩粒孫都係靚女黎喎
    家姐有無怕左佢地?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意貓,咩貓都係靚,Chewy 間中去八吓,不過興趣唔大,Chewy年紀比兩粒孫細,佢做咗妹妹

      刪除
  2. 咁奇哥仔呢?我仲以為咁多個之中佢會係最好奇嗰個添,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇哥仔成日就入房嚇貓,搞到Mittens 都唔敢出房

      刪除
  3. 天師仔話 Macy 細路女, 要就吓, 所以佢走 hahhaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能覺得係,妖,都唔係怕我怕到走,好無癮,所以自己走,哈哈

      刪除