2018年3月11日 星期日

湊孫的日子(下)

每次一開房門,一定有貓要入房八一餐,天師仔算乖,好少兇貓,除非佢覺得被挑釁



最乖係Chewy,從來都唔兇貓


原先Macy 匿係床底



當Macy 一行開,Chewy  就走入床底,佢記得當年自己入門時都係咁樣匿係床底嗎﹖




張床仔係阿姐帶埋比佢兩個女瞓的,但從來都無瞓過,反而天師仔就試吓張床仔舒唔舒服



Mittens 佢啲鴛鴦色肉球



 某日Macy 八入厠所,佢對厠所個窗好有興趣,不停虎視眈眈,但佢又跳唔上


 第二日,仔仔爸就抱佢上去,等佢圓夢


平時困係房時間長,可能瞓得多,夜晚Macy 一出咗就唔願走


Mittens 就唔敢出



我最鍾意的貓尾纏貓腳


難得佢無被嚇親,肯比人摸,梗係要摸耐啲

Macy 朝早又出去等食



食飽早餐,要返房hea


我話比阿姐知Macy 上床陪我瞓,阿姐好羨慕呢,佢話男友仔唔鍾意佢哋上床,所以阿姐無貓陪瞓


我瞓上床之前已經見到佢上咗床瞓緊呢,可以攬住佢瞓了,正


星期六朝,仔仔爸一入房見到兩貓和我的床照



送上早餐



因為成日有貓入房探佢哋,試過有貓偷襲佢哋成功,所以後來連Macy 都開始唔太敢出房





就算敢出房,好快又去隔離房匿埋


所以夜晚嗰餐罐罐都要係房食


Mittens 仲要服侍至肯食



我有時朝早會抱Macy 出廳陪佢等早餐


到咗夜晚其他貓都瞓咗,Mittens 聽到靜晒,都想出去八吓,我唯有陪吓佢壯吓膽



最後都只係到呢度


後來佢每次一見有貓入房就即刻跳上櫃頂,佢覺得個櫃頂有安全感


到咗星期日我就更加要比多啲時間陪住佢哋,我一開眼就見到Macy 係我枕頭旁邊望實門口,梗係等緊仔仔爸 Room Service


表情,一定係又有貓入咗


原來今次係Marble 仔,又係霸人哋個床底


就連我想係房上吓網,都抱埋Macy 過房,而且佢又好鍾意呢間房個窗台



不過到咗食晚罐罐前,我又會帶番佢返房瞓吓覺,我又週不時入房睇吓佢哋



 又到食罐罐時間,呢餐Mittens 又要人餵至肯食呢





10 則留言:

  1. 一屋七隻都唔同性格,照顧佢地都唔少功夫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都會冷落咗其他貓,有貓會唔開心

      刪除
  2. Macy好得意呀,好肥美,成隻公仔咁,好可愛呀 ^^
    匿係床底果張超得意....

    回覆刪除
  3. 兩母女都乖, 妹妹 Chewy 都抵讚, 無兇其他貓

    回覆刪除