2019年8月12日 星期一

去入貨

尋日仔仔爸話要幫貓地入貨,橫掂都係,去埋我姑仔屋企順便幫Bobby,Angie 剪指甲

一入門口見到Bobby 仔,又見到Angie,兩個都肯比我摸吓頭仔,見到Nicole 仔係貓抓板瞓覺,比我哋搞醒


 姑仔出動零食,貓地乖乖出現


Bobby 仔、Angie 食完零食,反而驚咗,走咗入房





Bubble 又係匿係床底唔露面


已經剪完,Angie 無掙扎要走





Nicole 仔平時剪甲係無問題的,姑仔話可以唔駛幫佢剪


唔比人摸,走去匿埋


傾多陣計,我哋就走了




我平時都係去Target 買貓砂貓糧,我有一張佢哋 Coupon,去到我姑仔度,佢又比咗兩張我,橫掂都係買,一次過用晒三張Coupon




 呢兩張相係姑仔send 去WhatsApp group,夏日炎炎,貓地都係愛瞓廚房磚地涼爽啲





10 則留言:

  1. 回覆
    1. 同Bobby、Angie剪甲好難架,佢哋會不停掙扎,所以我姑仔搞佢兩個唔掂,下下要仔仔爸幫手,一係就去開睇醫生,叫醫生幫手剪

      刪除
  2. Bubble好似Chewy,一見外人就匿埋,想望多眼都唔得添。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,真係好似Chewy咁
      原本Bubble係房行出嚟,咁啱Bobby剪完指甲發脾氣,一見到Bubble係身邊就出手打佢,搞到Bubble走番入房個床下底

      刪除
  3. Bobby & Angie 享有上門修甲服務 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋唔鍾意剪甲,佢哋唔想我哋黎就真呢,哈哈

      刪除
  4. Angie 含情脈脈咁望住仔仔爸 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Angie除咗剪指甲唔乖之外,佢真係幾乖,不過唔算黐人

      刪除
  5. 回覆
    1. 我哋通常等貓砂做特價至走入貨,橫掂都係入多啲,唔係下次等特價都唔知會幾時

      刪除