2019年8月19日 星期一

邊個型啲﹖

間中我都會捐少少錢比啲不同動保組織,所以一近年尾,都會收到好幾個組織寄嚟年曆,所以我已經好多年都唔需要自己買年曆,今年用呢個年曆,呢個月係一隻好靚花豹,我成日覺得天師仔好似一隻黑豹,咁大家覺得花豹型啲,定天師仔型啲﹖







18 則留言:

  1. 回覆
    1. 自己啲寶貝,醜樣都會覺得靚
      我都只係幫好少咋

      刪除
  2. 梗係天師仔,毛色都靚啲嘛,何況有媽的孩子像個寶。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有各型啦,不過自己啲寶貝,梗係讚自家啲靚啦

      刪除
  3. 瘌痢頭都是自家兒子好

    回覆刪除
  4. 唔洗問一定係天師仔最最型仔!!

    回覆刪除
  5. 至型係仔仔媽,妳有2隻'黑豹' XDD

    回覆刪除
  6. 黑豹令我想到半夜會變身成為型男呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家隻黑豹,佢黑夜只會搞住我瞓覺,哈哈

      刪除