2019年8月16日 星期五

梳化墊

我個人比較怕凍,冬天時候,我放定張毛毡係梳化,係梳化睇電視時可以冚吓,天師仔最愛墊住啲嘢嚟瞓,所以佢最鍾意就係呢張毛毡,成日都會瞓上張毛毡度






 當我冚住張毡時,佢都會走上嚟瞓,咁兩母子又可以親蜜啲




連Marble 仔都走埋上嚟黐實我,好冧呢



 Charco 仔係想黐住大佬天師,定都係想瞓張毛毡呢﹖


連Mango 仔都鍾意,佢瞓覺個樣同姿勢真係好可愛,仲瞓到咀郁郁





仲會搓手手



上次見到二姑奶,佢比咗張舊毛巾毡我,我就洗乾淨,放係梳化比貓地,而且天氣熱了,都想收起張毛毡,點都係天師仔最愛墊墊




Marble 仔同Mango 仔就唔駛講,都鍾意瞓呢張毛巾毡啦



連奇哥仔都鍾意,平時奇哥仔好少上梳化坐的


個個都好乖,肯share 一齊瞓張毛巾毡






10 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係會自然咁瞓底,不過瞓住睇,又好容易眼瞓

      刪除
  2. 我依家都係坐喺梳化冚住張被仔上網。:)

    回覆刪除
  3. 有一張隱約見到爆炸尾好得意
    我同ding一人有一張,大家都唔惦大家嗰張🤣🤣

    回覆刪除
  4. 想請教, 會唔會痴哂D毛? 我都有張墊, 就係因為痴哂毛, 所以我好少用

    回覆刪除
  5. 有毛孩陪看電視真係享受到不得了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一邊睇電視,又一邊抽貓水,哈哈

      刪除