2019年8月4日 星期日

Mango 曳曳

平時我係房用緊電腦時候,啲貓地會走上阻住唔比我用腦,天師仔會乖乖的坐係我面,通常佢搵我多數都係想我幫佢拍屁屁,R吓下巴,或者想我餵佢食乾糧


依家Mango 仔都會搵我,不過我唔知佢搵我做咩



有時可能想提我差唔多夠鐘開罐罐呱




佢最鬼衰係,佢又唔比人摸,一摸佢就郁手,又郁郁去,又會high 到keyboard 啲掣,成日比佢搞到我個畫面Up side down,真係比佢激死


上次去我姑仔屋企,姑仔俾咗一個架我,我唔用個keyboard 時候,可以收埋係架低


依家一見佢跳上,我即刻收返埋個keyboard,以後就唔怕佢哋會郁到啲掣了





但呢隻Mango 仔真係好曳曳的,我家五貓都唔會咬紙皮,但呢隻衰嘢就最鍾意咬紙皮,比佢咬到一地紙皮碎



每日要整兩餐罐罐比貓地食,當我係廚房準備緊,貓地又會係廚房等食,隻Mango 仔成日係我背後蝦其他大佬



Marble 仔成日都比佢蝦,真係好慘慘豬,呢隻衰仔真係好鬼曳



6 則留言: