2020年5月11日 星期一

阿姐的母親節

今年母親節因為新冠肺炎,而唔可以同阿姐慶祝,不過唔緊要啦

而阿姐呢,佢有新男友仔送花比佢,因為佢都係貓貓媽媽






無得同個女見面,唯有傾吓電話,互相send 吓相啦,阿姐話Sundae 好黐佢



連阿姐去厠所都要跟住,阿姐話Sundae 用佢隻凍凍肉球摸佢pat pat 呢,哈哈


阿姐公司有個年紀好大男同事,一直都好錫佢,當佢係自己女一樣,呢個同事個太太,有時都會整嘢比阿姐食,所以呢個母親節,阿姐整咗朱古力士多啤梨比佢太太,另外又整咗比新男友仔個媽咪


我呢就無母親節禮物,但我家貓地就有禮物收,屋企多咗兩隻百厭星,所以仔仔爸諗住買棵貓樹比班百厭貓玩,棵樹都訂咗成兩個禮拜,終於係母親節呢日送到,咁就當係貓地母親節禮物啦

一開始拆箱,Minnie 同奇奇就嚟八卦











Minnie 又搞搞震


最後Minnie 唔再八卦,返咗貓屋仔瞓覺,輪到Mango 仔嚟八





終於完成




 第一時間,都係Minnie 同奇奇幫棵貓樹剪綵







Minnie 同奇奇好鍾意,睇佢哋玩得幾開心


後來仔仔爸抱咗Mango 仔上樹頂,其實佢有啲驚呢,Minnie 同奇奇仲繼續玩


奇奇睇落好鍾意



後來又抱咗Chewy 上去,我仲諗住Chewy 會驚,唔肯留係度,點知佢都ok



我哋食完晚飯之後,再抱佢上去,佢自己走咗入去箱仔度瞓覺







見貓地肯玩、肯用,見佢哋玩得開心,又逗得我開心,呢個都算係幾好母親節禮物



10 則留言:

  1. 阿姐手勢好掂喎,好似買咁靚,妳有冇嗲下阿姐,話妳都好鍾意食呢,講笑咋!:)

    棵樹好壯觀呀,如果有幾隻一齊上去玩,真係好熱鬧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都唔係第一次整,整得多咪整得靚囉,而且佢的確有心思,買心型既盒,如果佢返得嚟都可能會整埋比我都唔定呢,諗住橫掂都係買就買棵大的

      刪除
  2. 阿姐如往常一樣好sweet,收到佢士多啤梨嗰位一定好開心!佢咁孝順,你日日都係母親節啦!
    你以前話貓地唔吼貓樹,而家呢幾個小朋友貓終於令你買咗貓樹喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算唔係母親節,阿姐平時都好有心的
      嗰陣Charco、天師、Marble 對貓樹無興趣,依家都一樣,呢棵樹都應該只有奇奇同Minnie最鍾意

      刪除
  3. 貓貓又多件玩具玩,哈哈。 你女女有福氣,多人錫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有貓鍾意,無嘥錢,阿姐人緣都唔錯

      刪除