2020年5月26日 星期二

好心有好報

上個星期阿姐幫某一間愛護動物組織買咗幾張抽奬券,點知比佢抽中咗,啲奬品仲送去佢屋企,啲奬品都唔少喎,我張呢件事post 上group chat,我姑仔都話阿姐好心有好報




Mittens 好鍾意間貓屋仔呢




阿姐近年來開始學整唐餐,之前已經問仔仔爸點蒸魚,已經蒸過幾次,上個星期又問點整梅菜蒸肉餅


佢嗰邊買唔到燒爉,所以佢上網學整燒肉,舊肉佢醃咗兩日,要焗兩個鐘,睇落都唔錯,阿姐話都幾好味



有一次阿姐話叫咗個同事嚟食飯,買咗三隻龍蝦,每隻都係十零蚊,話好抵食喎,其實佢send 比我睇,係想引我嗎,哼哼


前日阿姐叫咗幾個friend 返屋企坐,佢哋一齊玩大富翁,有貓地陪玩呢


尋日係假期,佢兩姊妹襯阿娘起身去霸床舖





14 則留言:

  1. 阿姐勁喎,龍蝦、蒸魚、燒肉都難佢唔到!又,間貓屋好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實肯煮肯學都應該無難度,比著我就唔得啦
      睇間貓屋個質地好絨毛,好舒服呢

      刪除
  2. 阿姐做善事,福有攸歸。 你哋已經解封? 朋友可以家訪,還是某D城市先比較嚴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊仲未得呢,佢嗰個州無咁嚴重

      刪除
  3. 阿姐好叻女煮得一手好菜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只要有興趣肯煮肯學都應該無難度,我無興趣兼只係依家迫住要煮

      刪除
  4. D獎品好實用!以初哥嚟講煮得好好啊, 阿姐有天份!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要肯煮,比啲心機就得啦,我就唔得喇

      刪除
  5. 啲燒肉大大嚿,喺外面一定買唔到!😂

    回覆刪除