2020年5月20日 星期三

Charco仔十三歲了

其實今日係Charco 仔入門第十三年,平時我會預早兩個星期當係佢生日,但依家係呢個防疫日子,阿姐又無得返嚟,都無咩心機同心思同Charco 仔做生日

黑貓嚟講,佢其實好上鏡
 














由呢個櫃頂飛身上個架頂度,好勁




 高高在上


鍾意show 牙仔Charco




成日比阿姐阿娘扮鬼扮馬








咁多隻貓,成日瞓得最豪放就係佢





 曾經愛舔肚仔啲毛,無毛好醜怪



阿姐仲未入大學前,Charco 仔好鍾意瞓係阿姐枕頭旁邊陪阿姐瞓,阿姐最錫佢



年紀開始大,點食都唔肥,其實佢食量都唔大


貓地一過咗十歲,我就開始擔心貓地健康,十三年來,佢都無咩病痛,希望佢一直健健康康,無憂無慮咁係我家生活落去



16 則留言:

  1. 祝Charco仔繼續健康快樂,同細佬妹老友鬼鬼,等阿姐返黎再好好慶祝!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,Charco 仔話佢哋唔好嚟搞住佢老人家,佢已經“呵呢陀佛”,哈哈

      刪除
  2. 真係最緊要身體健康~~
    佢而家仲好身手敏捷呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 要有健康既身體,至可以陪阿爹阿娘多十幾年

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢眼仔碌碌好精靈,係佢身上仲未見到老態,睇落仲好後生

      刪除
  4. 時光荏苒

    我B頭12
    Mina13
    翩翩8
    緣仔都4

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳都試過喪失貓頭之痛,但我未試過,其實我好驚,真係希望佢哋唔好咁快離開我

      刪除
  5. 我仲係分唔到Charco仔同天師仔個樣,可能要見真貓親手驗身先分到!HEE..
    原來Charco同dingding同年爭一個月咋!勁啊13歲可以飛上咁高嘅櫃!一定要繼續keep住好身手好身體!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇相可能難分啲,見真貓會分得到,因為身型都唔同,哈哈
      咁依家睇佢個樣都唔似咁大年紀,身手都算靈活,無見老態

      刪除
  6. charco仔身體健康 💋
    佢有對可愛魔鬼牙,好cute 😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 對魔鬼牙仲要有一隻係崩咗的,哈哈

      刪除
  7. Charco仔happy birthday!祝你長命千歲,身體健康!

    回覆刪除
  8. 祝Charco仔:生日快樂!健康平安!

    回覆刪除