2020年7月11日 星期六

出關了

紐約州由5 月尾開始,慢慢開始恢復,由某啲性質公司開始復工,仔仔爸都已經復工一個月,我一襯仔仔爸返工,就已經忍唔住出街行吓,當時仲有好多店舖都仲未復開


比我見番啲舖頭貓








呢隻係菜檔貓,又係好似天師仔,比天師仔肥


見好多舖頭都有口罩賣


我每次我出街都會帶口罩,其實想唔帶都唔得,因為大部份店舖都要求帶咗口罩至可以進入,尤其係超市同食肆,食肆餐館都仲未可以開放堂食


 5月份時美國發生警察殺死黑裔犯人事件,所以近來都成日有遊行示威活動




咁啱我屋企對面就係警察總部,所以都有幾次遊行示威活動,都特登嚟示威,好彩係和平示威,吶喊示威一輪就遊行去其他地方




6 月中開始多番好多店舖開口,仔仔爸行過酒舖,酒舖都已經開番,但唔見酒舖貓Mickey,而見到另一隻黃貓,唔知Mickey 係咪已經唔係度呢



唔知係咪因為呢個疫情嚴重,好多人都無工做,尤其係啲黑裔、西班牙裔、墨西哥裔啲人,近呢幾個月,係唐人街都發生咗幾單黑裔搶錢打人事件,每次出街,都要提高警覺,見到啲黑裔、homeless,都要避之則吉


每年7月份,係阿姐表姐個二仔生日,每年表姐屋企都會搞party,見近排疫情比早前隠定,咁啱叔仔個女16 歳生日,咁就搵呢個做籍口,去表姐屋企搞番個party,平時搞親party,表姐都唔介意其他人帶埋同學朋友嚟參加,但今次就只叫家族成員參加,咁我又可以見到幾個月無見阿姐



又係仔仔爸呢位阿叔負責燒嘢食,但當日實在太熱,對燒烤啲食物我都無咩興趣


小嬸好多時都負責整生果沙律,佢話啲龍蝦好平,所以今次整咗龍蝦沙律,正呀,食唔晒,我仲打包晒返屋企呢


呢幾個月人人無工開,個個留係屋企都嘗試整嘢食,(除咗我,哈哈),阿姐表姐個姑仔就成日係屋企整麵包西餅,見下面啲香腸包同啲卷蛋蛋糕都係出至佢手


都唔知下次見阿姐會係幾時呢,唉



10 則留言:

  1. 希望續步解封後,阿姐可以返黎探下妳吖。:)

    我地室內場所開始要戴口罩,不過今日去Home Depot買野,見到員工嘅口罩大都係戴喺頸到或者凸咗個鼻出黎。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望9月尾會好啲啦,我想阿姐返嚟同我過生日
      我見街上啲人都係咁

      刪除
  2. 掛住阿姐時可以用 video call 見下嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都係面對面見開心啲,阿姐都成日打電話同我傾計

      刪除
  3. 希望疫情快些過去,大家又可以一齊玩。

    回覆刪除
  4. 終於見到個女真開心!btw香港又爆了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊仲未停過,不過見市面開始放寛,感覺好似無咁嚴重

      刪除