2020年7月31日 星期五

貓樹受歡迎


我姑仔見我買咗棵貓樹,佢又心思思想買,但又怕買咗貓地會唔玩,咁就問我嗰棵貓樹有無貓幫襯,咁我就話比佢知,除咗年紀大嗰三隻,其餘四隻都好鍾意







Mango 仔係棵貓樹時間比較多




大小不良在樹上








Chewy 好有型





Marble 唔會上貓樹,但佢捐咗個頭入去,唔知有咩八呢,Minnie 都好似好想知,哈哈


仔仔爸某日話佢見到Chewy 同Minnie 一齊係貓樹上瞓覺,我話我成日都見





話咗比姑仔知話天師仔、Marble 仔、Charco 仔唔會上貓樹,除咗第一日抱過Charco 仔上去


點知無耐就見到Charco 仔連續幾日自己走上貓樹呢個箱仔度






總括嚟講,起碼我有四隻貓鍾意,所以呢棵貓樹都算無買錯,亦到無嘥到錢



14 則留言: