2020年7月16日 星期四

天熱了

天氣一熱,貓地即刻改變晒啲地方攤抖,啲貓床唔再瞓








愛攤地下



 Marble 仔就鍾意専攤係房




仲去浴缸瞓,飲水喉水



咁阿娘我係廳睇電視,佢都會上梳化瞓嚟陪我




天師仔呢,佢一開始就好鍾意捐入床底個窿位度瞓





一係捐入梳化底



一係就攤地


咁Charco 仔就鍾意瞓呢個貓兜


瞓架頂


佢瞓親地下一定反肚肚攤


已經好耐無見佢上床褥頂瞓,呢個夏天,佢幾乎每晚都係瞓呢度



咁Mango 仔呢,佢平時鍾意坐呢張凳,都已經唔再見佢坐




佢鍾意瞓紙箱




晏就唔想人騷擾瞓覺,佢就會跳上廚櫃頂瞓,佢可以瞓足一個下午


一係上貓樹度瞓,鍾意塊面黐晒埋牆,哈



奇哥仔就好正常,都無咩特別轉地方瞓覺,都係窗台、紙箱、入房上床瞓




 佢幾個都鍾意齊齊上床瞓晏覺


Chewy 就同奇哥差唔多,都無咩轉變,都仲會搵啲隱蔽啲地方瞓



以前成日瞓床褥頂,依家見佢少瞓咗了


咁Minnie 呢,佢就多數瞓電腦椅,仲成日瞓都反晒肚,係咁曬自己件白色性感一件頭泳衣,哈哈





佢近排仲成日瞓係門口,唔通佢好掛住出邊走廊,都差唔多四個月都出去散步了


每到黃昏開始,佢鍾意上貓村頂瞓



兩個靚女係度girl talk



見呢張貓床已經唔瞓 ,就放番入房,但仔仔爸開冷氣,呢兩隻仔就返上貓床就歎住冷氣瞓




14 則留言:

  1. 我啲細路一係瞓喺冷氣口
    一係坐喺風扇前面
    熱到發癲

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我嗰啲又無咁誇張,佢哋熱極都係攤地

      刪除
  2. 貓地攤開哂咁瞓,益哂我呢啲花生友,睇到眼金金呀!又,Chewy真係好靚女嘅啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次Charco 仔一露肚肚,我就哄塊面埋去狂吸狂掃
      我成日都叫佢做靚女Chewy

      刪除
  3. 佢地真係好鐘意飲流動嘅水

    回覆刪除
  4. 記得Marble仔最鍾意瞓浴缸!

    回覆刪除
  5. 貓們要長期開冷氣嗎?我只長毛狗就要!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔駛,就算開咗冷氣,佢哋都唔會留好耐

      刪除
  6. 貓貓最識嘆,邊度涼就會去邊度攤,哈.....

    回覆刪除