2020年7月25日 星期六

要睇風景

只要天氣唔凍,我兩粒孫M & M,成日都想出門外八卦睇風景,見阿姐放工返到屋企,就想扭阿娘比佢哋出去



仲會唔願返入屋







阿姐休息係屋企,佢兩個可以早啲有得出去


外面有街坊嚟探訪呢


有時阿姐仲會放佢哋出後yard散步



無得出去睇風景的話,貓地唯有坐係梳化望吓外面啦


 S & S 兩個都係宅女,唔敢出去,都係留係房望吓窗外面啲雀仔算了

S'mores 見到雀仔好緊張呢





14 則留言:

  1. 有好奇心嘛, 想望下出面係點

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且亦都係佢哋既“細藝”嚟,唔係貓地有咩好做

      刪除
  2. 回覆
    1. 我家天師仔、Mango仔、Minnie呢幾個月都無得出走廊散步,每次我開門,佢哋都好想出去

      刪除
  3. 睇見M&M嘅眼神咁堅定,都唔忍心唔放佢地出去放風。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋慣咗出去,就想成日出去,好似我家貓地,呢幾個月都無得出走廊散步,每次我開門,佢哋都好想出去

      刪除
  4. 回覆
    1. 阿姐個男友仔鍾意,所以佢整咗好多呢,真係可以慳好多電費

      刪除
  5. 貓貓已經好乖!起碼不用出街!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企有幾隻成日想出走廊散步,但無得去

      刪除
  6. M&M嘅眼神完全表達到佢哋個心想做乜嘢!🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 養咗咁耐,唔多唔少都識睇貓地既眉頭眼額呢

      刪除
  7. 好奇心係貓咪嘅本性,出街就可以去探險喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好講得啱,我家幾隻貓都鍾意探險,得Chewy 係宅貓,唔敢出去,但又八卦係門口裝

      刪除