2020年9月3日 星期四

我家貓地(下)

繼五貓開開心心一齊生活兩年後,係樓下比我執咗隻扮可憐Mango 仔,呢隻仔唔怕人又唔怕貓,好快就融入五貓中


























佢同天師仔比較close,因為天師仔唔介意佢黐埋去







其實佢兩個成日打埋一堆


9 個月後,又再加入Minnie,佢同Mango 仔一樣,又係唔怕人唔怕貓,又係極速同其他貓打成一片












除咗Chewy,唔知係同性相拒,定係本身Chewy 係怕羞貓,所以唔太接受Minnie,不過本身Chewy 除咗對奇奇舅父,都唔會點同其他貓friend



但Chewy 同奇奇、Mango 仔、Minnie 一樣,都好愛追雀仔,所以會見到佢哋一齊睇雀、追雀仔






咁講到同Minnie 最friend 就梗係Mango 仔,又會一齊玩





其實依家七隻貓都已經相當熱鬧,唔知將來又會唔會陸續遇上其他貓呢



8 則留言:

  1. Mango同Minnie好似阿姐對貓一樣,都係M&M嘅組合,特別合拍!記得Mango初時嗲啲架,依家就跳跳紮多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係,多咗Minnie 咁佻皮a既貓同佢玩

      刪除
  2. 你一屋都係貓
    會唔會唔覺意畀貓棘到腳?
    我哋就成日都畀貓棘到腳

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有架,尤其係整緊佢哋啲早、晚餐時,成日係腳邊出現,又鍾意瞓正路中心

      刪除
  3. Chewy 應該係怕醜
    真係無邊位喵星人唔鐘意追雀

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能Chewy 都怕咗佢太活潑
      我家Marble仔就唔鍾意追雀,有雀都唔會去望

      刪除
  4. 我相信好快會有新成員的haha~

    回覆刪除