2020年9月12日 星期六

阿姐的新寵

阿姐個新男友仔佢本身養咗兩隻大狗,一隻係拳師狗Rocky,另一隻係棕色拉布拉多狗Rose

Rocky 係哥哥


 Rose 係妹妹


阿姐成日都講佢兩個性格同趣事比我知,平時無人係屋企,佢兩個就要困係籠裡面,因為怕佢哋會週圍咬嘢同搗亂,佢兩個好鍾意阿姐,每次見到阿姐都會好興奮、好肉緊












阿姐陪男友仔砌Lego,Rocky 都要黐到實





兩隻都係為食狗狗


阿姐請佢哋食雪糕





Rocky 佢好小氣,佢曳時候會困佢返入籠,佢一發脾氣,阿姐氹佢,佢都唔睬阿姐,比零食佢佢都會發脾氣唔食,聽完都覺得佢好搞笑




男友仔一家都係愛狗之人,佢媽媽同佢大家姐都有養狗



呢隻係男友仔媽媽隻狗,阿姐話初初見佢時佢好惡,但一出零食攻勢之後,就即刻變身做乖乖狗,哈哈



阿姐開始偏心喇,依家成日send 狗狗相比我,都唔多send 我嗰幾粒貓孫相過我睇,睇呢張相,幾個開始越嚟越接近






10 則留言:

  1. 係喎,真係好少見幾粒孫同場出現,慢慢熟落,有伴玩,開心啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋都相處咗年幾,應該都會再熟落

      刪除
  2. 係咪即係而家佢地有兩狗四貓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,阿姐仲住係佢前男友屋企,新男友仔有貓毛敏感

      刪除
  3. 成日困住都好慘喎。 我想養狗架,但日間無人在家,困籠唔係幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得成日要困住好慘,比我實唔會囉,其實都可以教的,點都覺得養狗功夫多啲,但狗又好玩好多

      刪除
  4. rocky係拳師應該好打得...哈哈!!

    回覆刪除
  5. 狗仔同貓仔好唔同,不過一樣可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有各可愛,狗狗比較熱情,不過車車就只對媽媽熱情

      刪除