2020年9月8日 星期二

家庭集會

上個星期日,因為要辦一件家庭事件,所以叫阿姐返紐約一趟,原本只要阿姐自己到某地點出現就可以,但阿姐話想返屋企,所以星期五佢早啲收工就車返嚟,佢搵到位泊好車,就去咗老番士多買六合彩,比佢見到士多隻貓




我已經開好晒飯等佢返嚟食,一食飽飯,天師仔就走去黐住阿姐,陪阿姐煲劇



 奇哥仔同Chewy 都係附近



後來Marble 仔又去黐阿姐


星期六阿姐難得肯早起床,仲陪我去洗衫,Mango 仔昅住阿姐去厠所洗面刷牙


我去洗衣舖收衫,阿姐等我返嚟,阿姐就去騷擾Mango 仔,佢要影多啲相比Mango 仔啲fans 睇











我返嚟執好啲衫,就出去行街陪阿姐買嘢,我哋去咗St. Mark 食lunch,依家紐約唔比堂食,好多餐館都係舖外搭帳篷用餐,我哋食日本嘢







陪阿姐買齊嘢就返屋企餵貓,等仔仔爸返嚟,我哋要去Flushing,幫貓地入貨,之後就去搵嘢食,係夜晚見到啲舖外用餐區,好鬼有情調



我哋揀咗食馬拉餐



到星期日一早,我見到Marble 仔一早已經上床陪住阿姐,後來Chewy 仲走埋上床要佢阿娘摸佢,Chewy 真係好sweet,阿姐仲話半夜時,Mango 仔上床陪佢瞓



食仔仔爸整早餐,仔仔爸出咗去買嘢,我就放好幫貓地入咗貨啲罐罐,Minnie 呢個袋控,一見我打開個環保袋,又即刻攝咗入去


之後我執晒裡面啲罐罐出嚟,就交個袋比阿姐,叫阿姐帶埋佢返屋企










之後又見到Minnie 又匿係個袋底度,以為無人見到佢嗎,哈哈


等埋仔仔爸返嚟,我哋就要出門,出門前阿姐要執番啲嘢走,Mango 仔又要八阿姐啲嘢,我叫Mango 仔入去啦,跟阿姐返屋企啦


係5 月時,我叔仔因腸癌擴散過咗身,因為疫情關係,當時都係得幾個兄弟姊妹搞咗個好簡單,無朋友觀禮葬禮,身處外州姑奶同阿姐,都叫佢哋唔好返嚟,因為呢個疫情,火葬後啲骨灰,都要等呢排疫情無咁嚴重時至下葬,所以約咗呢個星期,叫埋大家一齊出席叔仔嘅下葬儀式,呢個墓園環境好靚,我老爺奶奶都係葬係呢度


儀式辦妥,大家就各至返屋企,亦都要同阿姐話別,如無意外,阿姐月尾至會再返嚟,同我預早慶祝生日,食餐提早生日飯

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

講番上次同阿姐食完嗰餐海鮮餐,打包咗食剩龍蝦,後來我剝咗殼蒸熱做餸,
Charco 仔一嗅到,即刻又埋枱等開餐 





不過仔仔爸話有鹹味,唔可以比佢食,Charco 仔有得睇但無得食,真係好慘慘豬

另外原來呢一篇係我第1000 篇,寫Blog 咁多年,又要唔懶keep 住寫,都真係唔容易



10 則留言:

  1. RIP!疫情好返少少,大家可以一同參加下葬儀式,感恩!

    阿姐好受歡迎,全家上下見到佢都咁開心!:)

    1000篇真係好勤力好叻呀,要keep住寫,尤其今年,真係唔容易!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安葬好,總算了咗件事,唔知要幾時至再可以大家再聚吓
      證明貓地都好掛住阿姐
      都會keep 住寫的,不過都要有題材至得呢

      刪除
  2. RIP~ 個度好寧靜, 應該在另一個世界獲得安寧
    阿姐轉左髮色, 都唔錯呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度環境真係好靚好靜,但好多唐人葬係嗰度,一到清明嗰陣就好熱鬧
      佢三月返嚟嗰陣染的,其實我唔鍾意佢染金色

      刪除
  3. RIP,1000篇真係唔簡單,好多謝你個Blog一直帶到咁多歡樂同溫情畀我!一定要keep住啊!😸

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,大家都係愛貓之人,一定會keep 住寫

      刪除
  4. 本來我都想趁機暫停寫 blog,但 唔寫唔睇又唔得喎。你們一家要安好,在疫情期間都要為叔仔過身粗心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見妳成個禮拜都無出blog,唔知妳咩事,有啲擔心,疫情未過,大家都要小心

      刪除