2020年10月19日 星期一

狗狗要散步

阿姐每到Weekend 就會去新男友仔屋企過夜,週末週日,佢哋一齊帶狗狗去散步,但阿姐話Rose 係一隻好懶狗狗,唔愛出街,通常朝早放佢哋去yard 方便

佢真係好懶,係個yard 跑個圈就想返屋企



Rocky 就鍾意出街,阿姐同佢玩波波


愛出街小朋友

有時會帶佢哋係屋企附近散步,Rose 就算肯出去散步,都要Rocky 一齊去佢至會去



但如果只有阿姐一個人,佢就帶唔到兩隻狗,所以佢只會帶Rocky 一隻出去


散步期間,有時會遇到附近Neighborhood 貓,仲有野生兔仔




所以如果想帶狗狗去公園玩,都只會帶Rocky 去




 
有時仲會車再去遠啲 
 






有街去佢超開心,佢個狗樣好好笑


阿姐有時會去Starbucks 買嘢飲,仲特登問人攞杯cream 請佢食,一隻為食狗狗



上個星期某日,阿姐自己一個帶Rocky 車返公司比佢夜間個同事見吓佢,佢啲同事都話佢好cute 呢


10 則留言:

  1. 狗狗需要好多活動空間,又活潑,做主人嘅都要花多啲精力

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,我都鍾意狗,但我懶唔願郁,所以都係養貓適合我

      刪除
  2. 當睇到Rose唔愛出街但Rocky愛出街,已經諗好難同時帶兩隻出去,一隻唔肯行、一隻且住要行,諗起都搞笑(頭痕)。。。我朋友屋企以前3隻狗就係咁,一隻爭做“冧巴溫”起勢向前衝,另一隻行一步停3秒,中間嗰隻最乖,永遠企我地左面,人行佢行、人停佢停。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐話我衰,講到Rose咁懶,就算兩隻都鍾意出街,一個人帶兩隻都比較辛苦,話晒兩隻都係大狗

      刪除
  3. 唔同性格嘛, 或者 Rose 比較內向, 所以鐘意宅左家

    回覆刪除
  4. 親人又為食真係好可愛,rocky都好肌肉型,阿姐自己拖多幾次rocky出街都會手臂有力

    回覆刪除
    回覆
    1. Rocky係肌肉型男,阿姐話佢都幾聽話

      刪除
  5. 回覆
    1. 阿姐話其實佢都鍾意比其他人摸,但真係有其他人摸佢,佢又扮唔睬人,好狗格分裂呢,哈哈

      刪除