2020年10月27日 星期二

曬太陽

我姑仔成日send 佢啲貓貓曬日光浴相,真係好羨慕,因為我屋企陽光曬唔到入屋,我啲貓地無得曬日光浴,因為見啲貓貓真係好鍾意曬太陽

 

一邊曬太陽,一邊瞓晏覺,舒服到暈 













Bobby 仔一邊曬太陽,一邊有Angie幫佢舔毛,真係爽YY

Bobby 仔識追住啲陽光嚟曬,好醒



要曬太陽就梗係要曬肚腩


Nicole 仔同Bobby 仔就算唔係曬住太陽,都鍾意成日曬腩


咪以為我屋企都有陽光照射,呢個只係陽光射係對面啲building 玻璃,再折射過嚟


8 則留言:

  1. 我d仔都係咁
    半吋太陽都爭住曬

    回覆刪除
  2. 我屋企個兩個都係鐘意曬太陽架

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以話啲貓貓真係好鍾意曬太陽,所以我家貓無得享受曬太陽

      刪除
  3. 4隻排住隊曬真係好可愛呀,曬肚仔嘅姿勢更加係一絕,!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢哋住house,無嘢遮擋,當然好陽光

      刪除